Beoordelingen van Luciano

Online reserveren
7.5
ALAIN

SUBLIEM

snelle service,vriendelijk,prijs kwaliteit zeer goed gezellig aan ronde tafel met genoeg ruimte voor armen en benen

Eddy

zeer goed

echte italiaanse keuken,verse deegwaren, goede bediening

Tom

Lekker, gezellig, gemoedelijk Italiaans restaurant

Weer een gezellig avondje bij Luciano! Altijd gezellig, vriendelijke bediening en héél lekker!! Wij komen zeker terug.

Jurgen

kwalitief eten, maar onderbemand en gefrustreer...

Op vlak van eten valt er niets negatief te zeggen, alles was lekker en warm geserveerd. Alleen was het lang wachten op het voorgerecht (een uur) en werd het hoofdgerecht al 10 minuten na het beëindigen van het voorgerecht opgediend, wat dan weer té snel is. Er was te weinig personeel/communicatie waardoor duidelijk stress aanwezig is en de nodige borden en glazen al eens sneuvelden. Slechts één vrouw achter de bar, dus bestelde drankjes bleven ook enige tijd weg. Voor de romantische sfeer moet je niet gaan.. het is een familietaverne waar kinderen in en uit lopen met veel lawaai (en occasioneel geween). Maar dan wel één met beter eten dan de gemiddelde taverne.

Willem

Gemoedelijk italiaans restaurant met lekker eten.

Gaan er zeker nog terug.

Rudi

ik mis de italiaanse zwier

Het eten was vers en lekker, daar niet van. Maar het menu is 'veilig', ik mis de authentieke Italiaanse keuken en de Italiaanse zwier. Dit kan evengoed een gewoon Belgische restaurant zijn. Het restaurant beschikt over buiten speelgoed, hetgeen het direct geschikt maakt om met kinderen te gaan eten. Als eerste kennismaking met een restaurant is dit wel geschikt.

Jan

Prima

We werden verwacht, goed onthaald. Onze tafel was gedekt.We hebben lekker gegeten, de bediening was goed en het algemene kader was ook in orde. Kortom voor ons was alles goed.

Nicole

zeer goed

Het restaurant is goed ingedeeld,goede service , de schotels kwamen wel tamelijk vlug achter elkaar, maar het was allemaal heel lekker.Een aanrader

Jose

Qualité prix à la limite

Cadre agréable. Service depassé par les évenements. Cuisine raisonnable mais n'a pas surpris. Prix raisonnable.

Freddy

Bijna perfect zowel bediening als eten.

Muziek stond te luid, zelfs na tweemaal vragen om stiller.