Beoordelingen van Le Zinc

8.3
Brigitte

Lekker !!

Lekker voedsel. Presentatie spreekt tot verbeelding. Bediening iets minder gezien de ober niet kon antwoorden op de vragen met betrekking op het voedsel en de wijn.

John

wrong info on their web about menu

They announce a three-course menu for €35. When we were there, an arrogant waither show us the menu of the day at a price €68! For me, this is CHEATING. I will never go there again! Never the less, the food was outstanding, I have to admit. JC

Walter

nonchalante service

lekker, maar onattente service bedierf de sfeer !

fijn en lekker eten

spijtig dat door de open keuken, de geur van de desinfecterende zeep tot in de zaal komt. Voor mij is dit storend. Maar het eten en de smaken zaten heel goed. Fijne keuken. Voor herhaling vatbaar. £

Guido

Top restaurant - Een echte aanrader !!!

Proficiat voor ALLES !!! Eten, bediening, sfeer ...alles verdient nen zéér dikke proficiat !!!

Patricia

Toppie!

Super lekker gegeten, heel toffe bediening!

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in