Beoordelingen van De Sinjoor

Online reserveren
8.4
Natascha

Eigenlijk een upmarket pittabar. Niet slecht,...

Eigenlijk een upmarket pittabar. Niet slecht, maar ook niet uitmuntend.

jana

Bezoekje waard als u int stad bent! Sercive...

Bezoekje waard als u int stad bent! Sercive 9/10 : zeer vriendelijke garçons Kwaliteit 10/10 : Vlees perfect gebakken zoals gevraagd Sfeer : Zo goed als alle tafels waren volzet, er is veel ruimte en interieur is zowel hip als modern. CONCLUSIE : 2e BEZOEKJE DUBBEL EN DIK WAARD

Paul

gezellig maar eten niet top

Het was een gezellige avond, alleen het eten was niet echt van kwaliteit. Ben zeker wel ervaren om te zeggen dat de keuken niet goed is. Bediening was zeer gastvrij en hulpzaam. Tafels staan alleen erg dicht op elkaar. Niet aan te raden voor een romantisch avondje met tweeen.

Annick

Leuk, lekker en niet duur.

Goed gegeten, welliswaar zat er naast ons hinderlijk gezelschap die overal kritiek op hadden waar we ons enorm aan stoorden, het is geen michelin restaurant, maar je kunt goed en goedkoop eten.

Katrien

Gezellig en lekker

Ik vond het heel erg lekker, de dressing bij de sla was niet overheersend, de sojascheuten er in waren een aangename verassing.

Victor

Vlotte en vriendelijke bediening van de

In een niet te drukke omgeving (nochtans vol huis) een lekker etentje onder vrienden met de bediening van vlot en vriendelijk personeel.

Frank

Waar voor zn geld

Geboekt via een flair bon Heel vriendelijke ontvangst, aangename plaats Flair menu was een mixed grill. De smaak was wel in orde, maar het vlees echt te hard gebakken. Voor de rest lekkere frietjes en een frisse eenvoudige salade. Best in orde dus

Gert

zeer goed

Aangename kennismaking via Flair-bon. Lekker en rustig gegeten, vriendelijke bediening.

Karen

Lekker eten voor een mooie prijs

Lekker gegeten, snelle service, wel groot verschil vriendelijkheid garcons, maar al bij al een gelsaagde avond

Johan

Goede ambiance en wat een service!

Zoals gezegd: Goede ambiance en een erg gastvrije bediening. We waren met een groep van 8 personen, leuke zits voor dergelijke groepen. Spareribs waren erg goed, hier eten was een goede start van een mooie avond.