Beoordelingen van 't Vliegend Peerd

7.6
René

zo zijn er nog veel

Een restaurant zoals er zo veel zijn in ons land (en er buiten) : niet duur, maar beslist niet goedkoop; neutrale gezelligheid met voldoende discretie-afstand tussen de tafels; bediening zoals dat in de hotelschool wordt aangeleerd. Het eten was kwalitatief OK, maar anderzijds niet echt speciaal te noemen. Negatief : wij hadden een reservatie gevraagd om 18 u, maar hebben bijna alle klanten die na ons aankwamen eerder bediend zien worden. Was dat omdat de kok niet eerder werkt, of omdat we maar met een promotiebon kwamen eten ? Op naar het volgende eethuis ...

Rita De Vetter
6 Beoordelingen
Beoordeeld op 01/09/2015

We zijn het volledig eens met wat je hier hebt vermeld. Ook wij zagen bijna alle tafels die na ons zijn binnengekomen eerst bediend worden. wij waren binnegekomen om 12.20h en bestelden voorgerecht, hoofdgerecht en dessert en pas om 16h hebben we de zaak kunnen verlaten. Conclusie: in het weekende met 4 aan tafel.dat kunnen ze niet aan. De tafeltjes met 2 personen die worden veel vlotter bediend. Laat staan als je dan nog bediend wordt door een serveerster die een slechte dag heeft! Gans je dag is verpest!

Dafnee
Dafnee beveelt dit restaurant aan voor: Business lunch/diner

't Zal niet mijn favoriet adresje worden

De bediening is vriendelijk, het kader aangenaam, het is eerder wat er uit de keuken komt dat niet echt een waaw-effect oproept. Steak juiste bakwijze maar weinig smaak, bouchot-mosselen bleken zonder waarschuwing gewone zeeuwse te zijn (zelfs toen dit werd neergezet werd hierover niets gerept); kreeft lekker maar niets speciaals. Pluspunt: wijnen (kwalitatief goede wijnen) per glas te verkrijgen.

Rita

Wat een verschrikkelijke ervaring vandaag 30/8/...

Reeds meerdere malen met gasten in anderhalve maand tijd dit restaurant bezocht en telkenmale zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Maar wat we vandaag 30/8/2015 hebben ervaren tart elke verbeelding. De bediening van één van de serveerster was ondermaats. Ik dacht klant is koning, helaas, zij deinsde er nier voor terug om de klant meerdere keren te beledigen. En spijtig voorva,l ook door het feit dat de manager geen enkele moeite deed om dit euvel recht te trekken. Normaal is de leuze " ben je tevreden zeg het voort, ben je ontevreden zeg het ons!" wat onze leuze is geworden " ben je ontevreden zeg het voort"!

Martine
Martine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie

FANTASTISH

Mooi kader, heel goede bediening , en heerlijk geeten

Lily
Beoordeeld op: 21/11/2017
Lily beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Superlekker gegeten

T vliegend peerd is zeker een meerwaarde voor de streek ! De lunch is prijs/kwaliteit dik in orde. De kwaliteit en de smaken waren super. Ik kom hier zeker terug! Ook de wijnen zeer lekker, zelfs per glas.