€€€
Toon telefoonnummer Email Website
Restaurant D'Hoeve in Sint-Martens-Leerne blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Zaakvoerders Thiery Slock en Nicole Lampaert kregen meteen een verjaardagsgeschenk in de vorm van de Horeca Hospitallity Award die wordt toegekend aan het restaurant dat symbool staat voor gastvrijheid, klantvriendelijkheid en kwaliteit van de keuken. 'Het is een bekroning voor het totaalpakket, zeg maar', aldus Thiery en Nicole. 'Ons echte beloning vinden we echter in het vertrouwen en de felicitaties van ons klanten.
We zijn ook blijven investeren en verfijnen, bijvoorbeeld onlangs nog in een zuiders aandoend terras of in een vergaderzaal gratis ter beschikking bij het benutten van een maaltijd. Met uw familie, uw vrienden of zakenrelaties tafelen kan hier ook in aparte ruimtes.
Thiery staat al 30 jaar achter het fornuis en omschrijft zijn stijl als "Vernieuwd Traditioneel". Ik ga voor de (H)eerlijkheid van seizoensgebonden producten duidelijk waarneembaar in zijn gerechten.
Het hoeft ook niet altijd een uitgebreid menu te zijn. Je kan hier komen lunchen (drie gangen 34€), maar ook gewoon één gerecht van de kaart kiezen.
"Onze keuken biedt vreugde en genot voor oog en smaak, het is een symfonie...een lied vol geur en kleur uit ener pot, deze, waar iemand verliefd op is."

Nicole ontvangt dan weer de gasten op haar eigen warme manier in het Rijkelijk gedecoreerd interieur waar de bloemen talrijk fleureren.
In D'Hoeve komen is altijd "een beetje thuiskomen", zeggen de klanten.
Iedere dag mensen tevreden stellen is onze uitdaging en Passioneel proberen we al 30 jaar onze klanten te verwennen.

Mogelijkheid tot gebruik vergaderzaal; gratis mits reservatie min. 40 couverts.
Tuinterras tot 80 personen.

Jacques
Deze beoordeling is geschreven na gebruik van de promotie: RestoDays édition étoilée
Beoordeeld op: 23/06/2017
Jacques beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Is zeer goed meegevallen. Zeer vriendelijke...

Is zeer goed meegevallen. Zeer vriendelijke bediening. Smaakvolle gerechten en de baby kreeft is super lekker. Zien ernaar uit om andere gerechten te gaan proeven.

Koen
Beoordeeld op: 22/06/2017
Koen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Dit is een huis met een traditie voor gastronom...

Dit is een huis met een traditie voor gastronomie. Niks trendy, maar de gevestigde waarden. Mooi kader. Met het mooie weer konden we genieten onder de bomen in de sfeervolle stadstuin. Genieten.

ellen

héél lekkere keuken altijd!...

héél lekkere keuken altijd!

MARNIX

Lekker eten en vriendelijke gastvrouw...

Lekker eten en vriendelijke gastvrouw

Dieter S.

Niet zo goedkoop voor lunch maar wel heel lekke...

Niet zo goedkoop voor lunch maar wel heel lekker, vriendelijke bediening. we dachten ook dat lunch 's middags 22€ was voor resto days. prijs was uiteindelijk 33/pers maar kwaliteit en hoeveelheid maakte dit wel goed. hebben uiteindelijk met plezier betaald. komen wel eens terug..

Laurent
Laurent beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer aangenaam ervaring!

Wat deed het deugd om nog eens een prachtig gedekte tafel te zien, het eten van top, de service aangenaam en familiaal, echt een leuk moment gehad.

Frank

lekker gegeten

Zeer warm onthaal, ook al waren we wat later dan voorzien. Aperitief in de tuin genomen, mooi omgeving. Zeer lekker gegeten, het dessert hebben we ook in de tuin kunnen eten. Spijtig geen wijformule, een beetje duur, maar opnieuw zeer lekker. We hebben een zeer aangename namiddag gehad.

Katrien

Geen wauwgevoel

Heel lang moeten wachten voor er iemand kwam om de kaart te brengen. Kaart van apero en dranken is er niet. Vrij dure dranken. Wel een wijnkaart beschikbaar. Maar je vraagt een wijn en dan brengen ze een andere (wel van hetzelfde huis) daar de gevraagde niet meer voorradig was. Het eten was lekker. Toch al veel beter gegeten. Ik denk niet dat we nog teruggaan.

Sacha

29/03/2014

Over het algemeen een aangename avond. Pluspunten: eten was fijn en lekker Bediening was vriendelijk en constant aanwezig (wat ook als nadelig kan beschouwd worden, maar hier net niet het geval) Leuk om in een kleinere ruimte te kunnen zitten met een haardvuur. Minpunten: Plat water gevraagd, spuitwater gekregen Restodays menu op tafel was niet up to date. Vooral voor het dessert was dit een domper Interieur is nogal kitsh ouderwets en eigenlijk tegenstrijdig met het redelijk moderne menu. Dit zijn wat ons betreft geen zaken die een avond verpesten.

Pascal

Degelijke middenklasse

Resto d'Hoeve heeft een klassiek interieur en dito bediening. De keuken is degelijk, verfijnd. Het aanbod aan wijnen is zeer ruim maar ook zeer duur (min 30 euro). Een restodays diner (29 euro) voor 2 personen kostte ons uiteindelijk 170 euro (extra's: glas champagne, fles wijn, 1 extra schotel, koffie). Goed, maar voor die prijs niet super en voldoende alternatieven. Dus "geen" niet te missen aanrader.