Beoordelingen van Lunch Garden Hasselt

8.0
Denise
Denise beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen

gezellig samen eten

Dankzij de insiders kon ik samen met collega's gaan eten bij lunchgarden met korting :-) De prijs-kwaliteit was zeker ik, de bediening gebeurde zeer vlot en vriendelijk. Ik miste wel een menukaart op tafel en de groenten waren niet echt warm. Er was een gezellige drukte, er waren veel bezoekers met kinderen. De karretjes om je plateau op te zetten zijn ook heel practisch, vooral als je met ouderen of met kinderen gaat eten. Wij waren tevreden over de hoeveelheid die we op ons bord kregen en hadden een fijne maaltijd samen!

Heidi
Heidi beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

verrassend goed meegevallen

Het eten was heel lekker. Het is natuurlijk geen sterrenrestaurant, maar voor een snelle, gezonde hap kan je hier heel goed terecht. Heel veel keuze, dus iedereen zal er wel iets vinden waar hij zin in heeft. Of alles even lekker is, weet ik nog niet, maar de mosselen waren heel goed. En de bediening ? Alles met een grote glimlach. Ik ga er nog wel eens een keertje terug