Als vaste klant na jaren niet meer welkom.
We zijn hier jaren vaste klant geweest (bijna wekelijks), ook nog bij de vorige eigenaars maar soms hebben ze wat kuren. Begin dit jaar is dat begonnen, op tijd gereserveerd en een tafel gekregen maar meteen aankomst al te horen gekregen dat we maximum anderhalf uur konden blijven want dat ze de tafel opnieuw nodig hadden. Op zich was dat geen probleem voor ons, maar wel een bizarre manier van doen bij een reservatie. Paar maand geleden waren we wat op onverwachts gaan eten en kregen we 1 uur om te eten, daarom iets redelijk simpel gekozen namelijk een tapas en een américain friet. Kort na de bestelling kwam men ons op een redelijk korte manier zeggen dat dit niet kon omdat de keuken dat niet aan kon op 1 uur tijd en dat we de tapas niet konden nemen, bizar want op dat moment waren er nog maar drie tafels bezet. Door de manier waarop dit allemaal gebeurde, hebben we zelf besloten om dan maar weg te gaan en elders te gaan eten en het een tijdje gelaten voor wat het is. Vandaag hadden we terug tijdig gereserveerd en waren we stipt op tijd daar, eerst kregen we een van het personeel plaatsje binnen maar toen kwam de bazin zeggen dat er binnen geen enkele plaats vrij was, niettegenstaande nog meerdere vrije tafels. Ik vroeg daarop welke zin het had om te reserveren als er dan toch geen plaats vrij is, normaal worden voor reservaties toch altijd plaatsen binnen vrijgehouden. Buiten gaan zitten met de reeds frisse avonden en tussen de rokers is niet echt aangenaam. Maar ook kwam al snel de vraag waarom we niet gewoon weg gingen, we hadden dat vorige keer toch ook gedaan. Omdat ik zei dat dit toen lag aan de manier waarop, werden we prompt verzocht de zaak te verlaten en dat we nooit meer moesten reserveren want dat we toch niet meer binnen mochten. Het is heel straf dat als men jaren wekelijks komt en steeds zeer positief is, andere mensen aanbeveelt daar te gaan eten en positieve reviews schrijft, dat men dan op deze manier behandeld wordt omdat men één keer laat blijken niet tevreden te zijn met de gang van zaken. Het bewijst dat men zelfs als vaste klant enkel een nummer is edit de kassa moet vullen en men geen recht heeft om na de vele positieve punten ook eens een puntje kritiek te geven. Als ik andere reviews lees, dan blijkt het geen alleenstaand geval dat mensen gedwongen worden om snel de zaak te verlaten. Spijtig dat het zo moest komen en dat Peter er niet bij was, dan zou er vermoedelijk een oplossing gevonden worden. Voor ons hoeft het op deze manier ook niet meer en op deze manier kunnen we ze ook niet meer aanbevelen. Einde verhaal.