Beoordelingen van Gasthof Cardis

8.5
theo

genieten, kindvriendelijk

restaurant uitstekend geschikt om dankzij de speeltuin met kinderen naar toe te gaan, beperkte wachttijd, goed en meer dan voldoende op het bord, vriendelijke bediening, online reserveren mogelijk

John
John beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Une bonne adresse

Une très bonne expérience. Une carte un peu trop fournie ce qui confirme que beaucoup de plats doivent être surgelés. Dommage que mon entrecôte baignait dans une sauce que finalement je n’appréciais pas trop. Après j'ai vu qu'on pouvait avoir la sauce à part mais moyennant 2 € de supplément, un peu cher pour la vaisselle du récipient à sauce. Sinon, bonne cuisine en général. On y retourne certainement.

Bert
Bert beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Topklasse

Zeer snelle en vriendelijke bediening, ruime keuze op de kaart, prijs kwaliteit dik in orde.

Liesbeth
Liesbeth beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

WE KOMEN TERUG

Zeer lekker gegeten voor het lentefeest van mijn zoon! Prijs, kwaliteit en hele goede organisatie! En leuk voor kindjes! Chapeau!

Patrick
Patrick beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Ondanks het drukke moederdagweekend zeer vlotte...

Ondanks het drukke moederdagweekend zeer vlotte en snelle bediening. Geen poespas, recht toe, recht aan ! Wij komen terug !

lutgard
lutgard beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Goeie service prijs kwaliteit...

Goeie service prijs kwaliteit

Christine
Christine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Erg tevreden

Het was de eerste keer dat wij er zijn gaan eten, het zal zeker niet de laatste keer zijn. Jullie hebben er een klant bij. Alles was zeer goed.

Annick
Annick beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Voor een vriendelijke, lekkere en vlugge bedien...

Voor een vriendelijke, lekkere en vlugge bediening zonder veel poespas moet je hier zijn! Met een fantastische en uitgebreide whiskykaart ! Of je nu met 2,4 of een ganse bende bent, altijd dik in orde, met een simpele maar hele lekker kaart en zelfs mooie en verrassende suggesties! Reserveren is wel een must! Een aanrader! Bedankt!

Eric

Gewone keuken

We aten een menu van €26. Voorgerecht: kwartels met rode kool. Lekker gekruid en smakelijke rode kool. Hoofdgerecht: lam met sperziebonen in tomatensaus. Vlees was te veel gebakken en eerder droog. Sperziebonen met tomatensaus: daar moet je voor zijn. Deze saus viel tegen. De visgerechten hebben we niet geproefd, maar ze zagen er toch smakelijk uit. Het bord van de dame was toch leeg. Dessert: een ijsje, dame blanche. 3 bollen, wat teveel was. Beter wat meer chocoladesaus geven. We gaan er niet meer terug.

Christiane
Christiane beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

Super

Een aanrader,simpel en zeer lekker!