Zappaz

Balk van beel schipvaartstraat 22 3000 LEUVEN

Gastronomische Tapas

Zondag, Maandag, Zaterdagmiddag

Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Zappaz is een toegankelijk, gastronomisch tapasrestaurant waar je kan dineren in een sfeervol kader. 's Middags serveren we een lunch en 's avonds kies je voor gastrotapas in een 5-, 6- of 7-gangen diner. Of voor de liefhebber bieden we de sharing-menus aan, waarbij delen centraal staat. Bij Zappaz geniet je van een omgeving met fijne muziek, ambiance, en een vleugje rock and roll, en dit zowel in de lounge als in het restaurant.

Het gastritapasmenu laat je proeven van een selectie van wereldse smaken waarbij je kiest voor 5, 6 of 7 gastronomische tapas.

Wil je de sfeer van de keuken meeproeven, dan kan je aan de high-dinner table (max 2 personen per tafel) jouw gerechtjes ontdekken.

Onze lekkere en originele cocktails, bubbels, bieren, gin&tonic of een goed glas wijn kan je niet overal in het restaurant proeven.

Naast de open keuken, serveren ook de chefs in de mate van het mogelijke de tapas aan je tafel.

Betalingsmogelijkheden Visa, Bancontact

9.3 Gebaseerd op 1 beoordeling

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 100%
  • Groepen 100%
  • Trendy kader 100%
  • Gastronomie 100%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 100%
Gonda Luycx
Gonda beveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 22/01/2016

Een aanrader !

Het is eens wat anders .... Heel lekker eten, meer dan genoeg. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Prijs/kwalitiet zeer goed ! Ook de ligging is top : openbare parking voor de deur :)