Beoordelingen

Restaurant La Vigna

H. Consciencestraat 22 2800 MECHELEN
Beoordeeld op  06/09/2015 07:50

Hier kom ik terug!

Lekker gegeten, verse produkten, leuk hapje vooraf. Eén minpuntje, er is veel lawaai, dit stoorde mij toch omdat je dan als koppel mekaar moeilijk verstaat tussen die groepen.

luc Baillieu
Replied on 07/09/2015 11:39

Nog vergeten, de pasta is lekker maar wel een heel kleine portie.

Beoordeeld op  06/09/2015 07:50

Hier kom ik terug!

luc Baillieu
Replied on 07/09/2015 11:39

Nog vergeten, de pasta is lekker maar wel een heel kleine portie.

Restaurant Brasserie Capriani Lakeside

Blarenberglaan 8 2800 MECHELEN
Beoordeeld op  24/07/2015 15:12

In het algemeen tevreden, doch hebben wij anderhalf uur moeten wachten...

In het algemeen tevreden, doch hebben wij anderhalf uur moeten wachten, de ossobuco(ik zag wel liever kalfschenkel voor die prijs) kwam ook koud op de tafel. Maar ik gun deze zaak nog een kans . Het pêrsoneel is zeer vriendelijk maar bina niemand sprak een woord Nederlands.

Beoordeeld op  24/07/2015 15:12

In het algemeen tevreden, doch hebben wij anderhalf uur moeten wachten...

Restaurant Madrid Madrid

Lange schipstraat 4 2800 MECHELEN
Beoordeeld op  09/07/2015 12:23

Verassend

Vriendelijke, correcte bediening. Lekker eten, ik ben wel een man met grote honger, de portie paella was wat klein oor mij.

Beoordeeld op  09/07/2015 12:23

Verassend

Restaurant De Thien Gheboden

Wollenmarkt 4 2800 MECHELEN
Beoordeeld op  09/07/2015 11:50

Dit restaurant heeft afgedaan

Bij het opnemen van de bestelling vraag ik om mijn steak tartaar in de keuken klaar te maken.. kan niet, mijn vrouw besteld pasta. De witte wijn was warm, de sangria flauw en er hangt een gigantisch stuk meloen aan...leuk maar waar moet ik met die schil naartoe? Als het eten aan tafel gebracht wordt stel ik vast dat het bord zo warm is dat mijn vlees begint wit uit te slaan. De pasta van mijn vrouw is een pap van platte deegwaren met een saus die ongelooflijk dik is, een half uur voor onze rekening......ik had dit restaurant een 2de kans gegeven maar het was nog erger dan de eerste keer, de kelner is niet vriendelijk en kijkt zelfs nors als er geen drinkgeld op tafel komt.

Beoordeeld op  09/07/2015 11:50

Dit restaurant heeft afgedaan