Beoordelingen

placeholder Anouk Van Der Wildt GENTBRUGGE, Belgium
AnoukVan Der Wildt
Beoordeeld op  07/11/2014 12:59

Onvriendelijke pannekoek smaakt minder goed

Mijn vriend en ik zijn in "'t buikske rond" gestopt om een pannekoek te eten. Op het moment dat we wilden bestellen en ik vroeg of we met bancontact konden betalen, kregen we een zeer onvriendelijk en kort antwoord van de bazin. Jammer genoeg was er geen andere optie in de omgeving en won mijn goesting in een pannekoek het van mijn verontwaardiging door deze reactie.De pannekoeken waren lekker, geen klachten daarover. Maar de zeer onvriendelijke opmerking tijdens de bediening zorgde er wel voor dat ze ons minder gesmaakt hebben. Vriendelijk zijn kost toch geen geld? Ik vind het zeer jammer dat restauranteigenaars niet meer afgestraft worden op hun soms arrogante en pretentieuze houding!!! Ik ben zwaar verontwaardigd, ik ga hier nooit meer terug.

Anouk Van Der Wildt
1 Beoordeling