Beoordelingen

PhilippeDeswarte
Beoordeeld op  16/11/2015 23:33
Philippe beveelt dit restaurant aan voor:

Geweldig en gezellig restaurant met topuitbaters

We hebben heerlijk gegeten in het gezellige en intieme restaurant TOI et MOI. Na een hele dag citytrippen in Gent was TOI et MOI de ideale afsluiter, in het hart van Gent maar toch weg van de drukte van de toeristen . Het eten is gewoon weg top ,alles is met veel liefde bereid, topwijnen, en ook op de bediening is niks aan te merken, Het is net of je in een zeer aangename woonkamer zit , het koppel die TOI et MOI uitbaten doen alles zelf en dat maakt het plaatje helemaal af...Intiem en familiair en tegelijkertijd gastronomie om u tegen te zeggen.... Als we in Gent zijn ,zal dit restaurant steeds bezocht worden door ons! Geen twijfel mogelijk.

Philippe Deswarte
1 Beoordeling