Beoordelingen

Restaurant Pino & Claudia

Veertien Septemberlaan 36 3600 GENK
Stijn C.
Stijn C.
Beoordeeld op  28/09/2025 10:29
Stijn C. beveelt dit restaurant aan voor:

Dit was ons 2de bezoek aan dit gezellig restaurant. Het eten was gewel...

Dit was ons 2de bezoek aan dit gezellig restaurant. Het eten was geweldig, van appetizer tot dessert dat ik tot 2 maal toe heb mogen eten. Je krijgt er een thuis gevoel. Tijd tussen de gangen door om de smaak van elk gerecht te onthouden. Ikzelf die totaal geen alleseter ben was elk bord helemaal leeg. Het was een topavond van genieten en gezelligheid en keren gegarandeerd nog eens terug. Zeker een aanrader voor mensen die overwegen dit ook eens te doen.

Stijn C. 
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  28/09/2025 10:29
Stijn C. beveelt dit restaurant aan voor:

Dit was ons 2de bezoek aan dit gezellig restaurant. Het eten was gewel...

Dit was ons 2de bezoek aan dit gezellig restaurant. Het eten was geweldig, van appetizer tot dessert dat ik tot 2 maal toe heb mogen eten. Je krijgt er een thuis gevoel. Tijd tussen de gangen door om de smaak van elk gerecht te onthouden. Ikzelf die totaal geen alleseter ben was elk bord helemaal leeg. Het was een topavond van genieten en gezelligheid en keren gegarandeerd nog eens terug. Zeker een aanrader voor mensen die overwegen dit ook eens te doen.