Beoordelingen

Geert Vdborght NIEUWRODE, Belgium
GeertVdborght
Beoordeeld op  22/10/2014 19:18

Geen verantwoordelijkheid nemen

Op uitnodiging ben ik samen met mijn vrouw gaan eten op woensdag 28 aug 2014. Het was voor ons de eerste keer in dit restaurant maar het zal dan ook de laatste keer zijn, en dit om volgende reden : op de site kan men lezen dat er een service is naar het veilig parkeren van uw wagen , omdat er geen parkeerplaats vrij was bij het restaurant moest ik de wagen iets verder parkeren en dacht ik van deze service gebruik te maken. De parkeerwachter van dienst heeft mijn sleutels toen aan genomen en wij zijn binnen gegaan. Tijdens het eten zagen we het aan en afrijden van auto's maar wanneer wij samen met onze vrienden , als laatste klanten vertrokken , was mijn wagen niet voorgereden maar staat hij tegen een omheining naast het restaurant in het donker. De parkeerwachter deed de deur nog open voor mijn vrouw en zijn toen vertrokken. We rijden autostrade op en bij ons thuis eraf. Volgende morgen kreeg ik een telefoon dat mijn moeder was gestorven en wilde aldus vertrekken. Maar wat moest ik vaststellen dat de wagen aan de rechterkant enorm beschadigd was. Door het overlijden heb ik mijn vrouw en vrienden laten reageren naar het restaurant toe. Nog de parkeerwachter of de eigenaar namen de verantwoordelijkheid . Zij beweerden niets gedaan te hebben. Via mijn verzekering werd er toen ook contact op genomen met hen maar tevergeefs. Schande ! Alles werd in mijn schoenen geschoven en de kosten van de herstelling , +_3000eur , zijn voormij. Ik raad dan ook aan niemand dit restaurant aan !!!!! Service willen leveren maar geen verantwoordelijkheid nemen als nodig is !!!!

Geert Vdborght
1 Beoordeling