Beoordelingen

Vlaamse Kaai 65 2000 ANTWERPEN-CENTRUM
placeholder Christel Rapier ANTWERPEN, Belgium
ChristelRapier
Beoordeeld op  08/11/2013 22:30

De betere Italiaanse keuken in een zeer gezellig, warm kader met super charmante bediening door de chef en haar man zelf.

Heb er gisteren met vriendinnen voortreffelijk gegeten. Om maar één subliem gerechtje te noemen : Een diep bordje rijk gevuld met succulente vongoles (vers uit Italië !)en 'allumettes' van perfect gaar gekookte of gestoomde courgettes in een overheerlijk pittig gekruid soepje. Op en top top ! Rode volle en krachtige huiswijn uit de Pugglia (een reserve)eveneens een voltreffer voor een meer dan democratische prijs (22 €). Maar ik heb ook een mooie verzameling gezien van meer selecte Italiaanse wijnen zoals enkele Barolo's, 5 verschillende Brunello's di Montalcino, etc.... Dit restaurant heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Zeer warm en aangenaam kader. Zéér warmhartige en uitermate klantvriendelijke bediening. Deze mensen zijn nog oprecht blij omdat je in de wolken bent van hun gastronomie.

Christel Rapier
1 Beoordeling