Beoordelingen

Grote Markt 37 3700 TONGEREN
Family Stulys TONGRES, Belgium
FamilyStulys
Beoordeeld op  24/11/2014 20:16

Scherpe prijzen, redelijke maaltijden.

We komen al zeer lang in de Etna. Supervriendelijke mensen en de "nieuwe" zaak is mooi en prettig alhoewel ik de oude zaak ook best zijn charme vond hebben. Wat het restaurant siert, maar mij wat begint te storen is dat de prijzen laag blijven. Ze zijn MET WIJN goedkoper dan de Mc Donalds. Vroeger hadden ze dezelfde prijs maar vond ik de kwaliteit net iets beter. Ik vindt het nog altijd top! maar ze mogen wat mij betreft gerust 10% meer geld vragen en terug de kwaliteit van vroeger erin mixen. Al bij al zeker aan te bevelen!!

Family Stulys
2 Beoordelingen
Beoordeeld op  24/11/2014 20:16

Scherpe prijzen, redelijke maaltijden.

Restaurant Velinx Kafee

Dijk 111 3700 TONGEREN
Family Stulys TONGRES, Belgium
FamilyStulys
Beoordeeld op  23/11/2014 21:20

Nieuwe uitbater = dikke flop

Gezien er en nieuwe uitbater is en wij vaste klant waren , zijn we natuurlijk eens gaan testen. WAT EEN TELEURSTELLING. Om 18:35 bestellen we twee pasta retro (met spek, kop en Scampi's). Niet dat er op de nieuwe kaart veel keuze is eigenlijk. TWEE UUR LATER hebben we die dan gekregen met welgeteld 1 stukje spek, twee scampi's and drie stukjes kip voor 14 euro. Dit was nog te slikken, moest er tenminste ZOUT in gezeten hebben. Al die tijd, geen drankje aangeboden, NUL verontschuldigingen en dan nog een arrogante houding omdat ik de twee euro afronding niet als drinkgeld wou geven. Wat ons betreft, van vaste klant naar nooit mee klant zolang deze uitbater er is. Een REGELRECHTE schande is het geworden.

Monique Vanvinckenroye
1 Beoordelingen
Replied on 07/09/2015 08:03

ik herken het gevoel volledig. Tijdens ons bezoek werden wij verondersteld de menukaart volledig te kennen (daar gaan zij toch van uit). Ik bestel een burger (vegetarisch) en krijg een vlees burger. Als ik hierop reageer krijg ik te horen dat ik specifieker had moeten zijn in mijn bestelling! Ik zit daar 20 minuten met mijn vlees burger voor mij als ze plots mijn bord komen wegnemen. Als ik dan na nog eens 10 minuten de rekening vraag verschijnt er plots mijn vegetarische burger. Ondertussen was mijn honger weg en heb ik mijn eten in een doosje mee naar huis genomen om het daar weg te gooien. Als je dan thuis komt en de rekening bekijkt blijkt dat ze mij de 2 burgers aangerekend hebben; 1 burger die ik niet besteld heb en 1 burger die ik niet gegeten heb. DUS: voor de gezelligheid: 0 voor het eten: 0 en voor de klantvriendelijkheid geef ik een dikke: 0

Family Stulys
2 Beoordelingen