Beoordelingen

KATI FLEMENT
KATIFLEMENT
Beoordeeld op  10/10/2011 08:00

Nogal chaotisch met toch nog een goede afloop

Wij kwamen op het gereserveerde uur met 4 personen aan en de eigenaars vielen totaal uit de lucht : geen reservatie. Hun uitleg : overgeschakeld van Proximus naar Base en ze hadden reeds 2 weken geen internet. Na een 10-tal min. wachten kregen we toch een tafel toegewezen. Het was heel druk en het personeel liep er af en toe bij als kiekens zonder kop. Het personeel liep (letterlijk lopen !) soms van de keuken naar de toog en dan de zaal in. Zeker geen dure brasserie, kwaliteit/prijs viel goed mee. Aanrader voor studenten - interieur zeer sober - bestek met papieren servietten staan op tafel in een glas. We hebben ook ons 10 % korting ontvangen.

KATI FLEMENT
1 Beoordeling