Beoordelingen
Restaurant Schuur 17
Snelle service, goede opvolging, lekker eten, vriendelijk ondanks de g...
Snelle service, goede opvolging, lekker eten, vriendelijk ondanks de grote drukte, mijn collega kon er zelfs Frans praten met een paar vrouwelijke garçons. Het was wel prijzig, bvb 4,5 euro voor een halve tas koffie, dat heb ik nooit ergens betaald, maar het was zeker in orde, kortom een aanrader. Mvg Jos Zegers
Snelle service, goede opvolging, lekker eten, vriendelijk ondanks de g...
Snelle service, goede opvolging, lekker eten, vriendelijk ondanks de grote drukte, mijn collega kon er zelfs Frans praten met een paar vrouwelijke garçons. Het was wel prijzig, bvb 4,5 euro voor een halve tas koffie, dat heb ik nooit ergens betaald, maar het was zeker in orde, kortom een aanrader. Mvg Jos Zegers