Beoordelingen

Restaurant De Broertjes Kapellen

Kapelsestraat 254 2950 KAPELLEN
Linda Mattheeusen
LindaMattheeusen
Beoordeeld op  14/08/2025 10:36
Linda beveelt dit restaurant aan voor:

De bediening die wij hadden was top stelde de juiste vragen of alles g...

De bediening die wij hadden was top stelde de juiste vragen of alles goed of niet goed was. Wel grote porties wat we iets minder vonden

Linda Mattheeusen
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  14/08/2025 10:36
Linda beveelt dit restaurant aan voor:

De bediening die wij hadden was top stelde de juiste vragen of alles g...

De bediening die wij hadden was top stelde de juiste vragen of alles goed of niet goed was. Wel grote porties wat we iets minder vonden

Restaurant De Broertjes Kapellen

Kapelsestraat 254 2950 KAPELLEN
Linda Mattheeusen
LindaMattheeusen
Beoordeeld op  26/07/2024 10:54
Linda beveelt dit restaurant aan voor:

Waarom dessert wachten op warme gerechten ? Wij waren er om half zes a...

Waarom dessert wachten op warme gerechten ? Wij waren er om half zes alles verliep goed ,het restaurant max bezet en hebben 40 min op ons dessert moeten wachten rond half acht hebben wij betaald en gezegd dat dessert niet meer hoeft wat zeer jammer is want de desserten die wij bestelde is geen werk aan dit vonden wij niet kunnen. Als er weinig personeel is sluit je de zaal boven roeien met de riemen die je hebt. Vorig jaar zelfde mee gemaakt gerechten die gewoon niet toekwamen keuken kon niet volgen dan moet je daar iets aan doen en niet de klant onnodig laten wachten

Linda Mattheeusen
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  26/07/2024 10:54
Linda beveelt dit restaurant aan voor:

Waarom dessert wachten op warme gerechten ? Wij waren er om half zes a...

Waarom dessert wachten op warme gerechten ? Wij waren er om half zes alles verliep goed ,het restaurant max bezet en hebben 40 min op ons dessert moeten wachten rond half acht hebben wij betaald en gezegd dat dessert niet meer hoeft wat zeer jammer is want de desserten die wij bestelde is geen werk aan dit vonden wij niet kunnen. Als er weinig personeel is sluit je de zaal boven roeien met de riemen die je hebt. Vorig jaar zelfde mee gemaakt gerechten die gewoon niet toekwamen keuken kon niet volgen dan moet je daar iets aan doen en niet de klant onnodig laten wachten