Beoordelingen

Graslei 8 9000 GENT
Beoordeeld op  25/10/2017 09:06
Angélique beveelt dit restaurant aan voor:

typisch toeristisch restaurant

Prachtige locatie vandaar ook het prijskaartje. Kleine porties en nogal vettig. Geen extra zoals brood of parmesan. Na betaling geen rekening of btw bon te verkrijgen. Restaurant voor wie wilt eten met een prachtig uitzicht en niet veel honger heeft.

Beoordeeld op  25/10/2017 09:06
Angélique beveelt dit restaurant aan voor:

typisch toeristisch restaurant

Restaurant Restaurant Pizzeria Di Massimo

Graslei 8 9000 GENT
Beoordeeld op  14/09/2015 09:29

bedriegers

telefonisch reservatie gemaakt voor 3 personen voor zaterdag 12/09 aan het venster. Uitdrukkelijk belofte gekregen dat het oké was en ik moest gsm nr. geven. Zaterdagavond stipt op tijd toegekomen , norse man zegt dat ze geen reserveringen aanvaarden maar dat ze wel een tafel hebben aan het einde van de zaal ergens in een hoekje. Uiteraard hebben we geweigerd daarop in te gaan. Let hier dus op ! Deze restaurant beloofd reservatie maar doet het niet voor mij is dit bedrog, ze konden dit gewoon melden aan de telefoon. ZEKER GEEN AANRADER

Beoordeeld op  14/09/2015 09:29

bedriegers

Restaurant De Sneppe

Sneppenbrugstraat 7 9000 GENT
Beoordeeld op  20/04/2015 21:18

openingsuren niet juist

Zondag 19/04 wou ik om 20.40 in dit restaurant gaan eten maar kreeg de horen dat de keuken gesloten was op dit uur. Op de deur en on de site staat nochtans tot 22.00 uur. Jammer, was er al gaan eten en heel lekker met heel vriendelijke bediening.

Beoordeeld op  20/04/2015 21:18

openingsuren niet juist

Restaurant Le Bon Vivant

Dweersstraat 10 8000 BRUGGE CENTRUM
Beoordeeld op  09/03/2013 15:06

heel goede ervaring

Het betrof een vervallen grouponbon die de patron verlengd heeft. Kader heel gezellig met open haard vooraan zodat je alles kunt zien. Kwaliteit super ondanks ik graag doorbakken vlees heb was de côte à l'os toch mals, heel lekker bearnaise sausje en de frietjes zijn leuk gepresenteerd. De kruidenboter van de aardappel in de schil was echt heel lekker. Ben geen kenner maar vond ook de huiswijn prima. Een super aanrader wie van een heerlijk en mals stuk vlees houd.

Beoordeeld op  09/03/2013 15:06

heel goede ervaring