Beoordelingen
Restaurant Restaurant Octave
Koningin Astridplein 7
2018 ANTWERPEN
leentje van meirhaeghe
leentjevan meirhaeghe
Beoordeeld op
11/01/2026 14:04
Aangenaam interieur, vriendelijke bediening, lekkere lunch. Wij komen ...
Aangenaam interieur, vriendelijke bediening, lekkere lunch. Wij komen graag nog eens terug.
leentje van meirhaeghe
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op
11/01/2026 14:04
Aangenaam interieur, vriendelijke bediening, lekkere lunch. Wij komen ...
Aangenaam interieur, vriendelijke bediening, lekkere lunch. Wij komen graag nog eens terug.