Beoordelingen

Restaurant All'osteria

Chaussée de Fleurus 237 6060 GILLY
Calicis C.
Calicis C.
Beoordeeld op  02/02/2026 15:43
Calicis C. beveelt dit restaurant aan voor:

Les gens sont sympas et c est très bon....

Les gens sont sympas et c est très bon.

Calicis C. 
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  02/02/2026 15:43
Calicis C. beveelt dit restaurant aan voor:

Les gens sont sympas et c est très bon....

Les gens sont sympas et c est très bon.