Beoordelingen

placeholder sigrid achten KOERSEL, Belgium
sigridachten
Beoordeeld op  21/03/2016 20:01

Super!!

Amai, zo lekker gegeten!! Heel vriendelijk voor mijn dochter van 4 jaar. Voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit heel goed. Heel goede bediening! Wij komen zeker terug!!

sigrid achten

placeholder sigrid achten KOERSEL, Belgium
sigridachten
Beoordeeld op  10/08/2015 07:52

wauw

Het was een geweldige ervaring om bij vous le vous te gaan eten en dan erna te blijven overnachten. Giovanni is een geweldige kok, de smaken waren allemaal super. We gaan zeker terug, een echte aanrader!!

sigrid achten
2 Beoordelingen
Beoordeeld op  10/08/2015 07:52

wauw

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in