Beoordelingen

Beoordeeld op  20/07/2015 12:34

voor de zoveelste keer stel ik me de vraag: wat met negatieve resencies?

ik stel hier voor de zoveelste keer vast dat negatieve resencies stevast verdwijnen na enige tijd.En niet alleen de mijne! Indien dit het geval blijft ga ik verdere actie ondernemen. Dit resto is gewoon fel overgewaardeerd en veel te duur. Dat het lekker is, en vers: het zou er moeten aan mankeren voor deze prijzen. Zelfs in een 1 ster resto betaal ik geen 6 euro voor een halve liter water in een karaf! Durf deze te publiceren aub!

Anne-Sophie Op de Beeck
1 Beoordelingen
Replied on 23/07/2015 16:07

Beste Jean Paul, ik ben Anne-Sophie en ik heb u bediend die beruchte 1e januari: namelijk die ene keer dat u bent komen eten, dat u negatief heeft ervaren en waar u al 7 reacties over heeft gezet online. Ik benader u vriendelijk en niet aanvallend bedoeld. Het kwetst ons keer op keer dat u zo veel haat post over ons. Wij werken met veel plezier en enthousiasme dag in dag uit van 's morgends tot 's avonds om onze gasten te plezieren met lekker eten, een vriendelijke bediening en een gezellig, comfortabel interieur. Wij doen zo ons best om u zo goed mogelijk te verwennen. Aangezien wij een groot vast clienteel hebben, lijkt dat toch te lukken. U beoordeelt ons al meermaals om die ene keer. Als u op de moment zelf aan ons had gezegd dat u klachten had, dan hadden wij u meteen een andere portie gegeven. Als u vond dat u te weinig wijn kreeg, dan geef ik bij. Voor 15 euro krijgt u drie glazen wijn die kwalitatief zijn. Wij zijn zelf bezeten door wijn dus wij zouden nooit iets schenken waar we niet voor de volle 100% achter staan. Die rode waar u commentaar op had was van het huis Masciarelli en was het kleine broertje van Marina Cvetic. Een huis waar wij meermaals op bezoek zijn geweest: niet omdat het kennissen zijn maar voor de wijn zelf. Het water waarvan u klaagt is een fles (Aquacare) van 70 cl voor 6 euro. De 'prosecco' was geen prosecco maar franciacorta DOCG. Dat is de 'champagne' van Italie maar met het verschil dat de ondergrond nog niet uitgemolken is:). U moet begrijpen dat wij schrikken van uw aanmoedigingen naar anderen toe om over ons negatief te schrijven. Zou u het apprecieren als iemand zich online uit over iets waar ze niet tevreden mee zijn over uw job? U wil toch ook liever dat dit op een volwassen en dus persoonlijke manier wordt opgelost? Moest u meerdere keren zijn langsgeweest en het meermaals zijn tegengevallen, dan begrijp ik het. Maar u valt ons meermaals aan voor die ene keer. Hopelijk houdt u hier ooit mee op... want dit wordt absurd...

Beoordeeld op  20/07/2015 12:34

voor de zoveelste keer stel ik me de vraag: wat met negatieve resencies?

Anne-Sophie Op de Beeck
1 Beoordelingen
Replied on 23/07/2015 16:07

Restaurant La Vigna

H. Consciencestraat 22 2800 MECHELEN
Beoordeeld op  14/04/2015 14:27

zeer lekker, kleine porties

echte Italiaanse keuken;chef is van region Sorrento. inderdaad misschien wel beste Italiaanse resto in Mechelse omstreken. Niet goedkoop, maar zijn geld waard. Uitstekende wijnen. Minpunt = kleine porties. Met enkel hoofdgerecht heb je niet voldoende. Vriendelijke bediening, maar één keer krijg je degustief van het huis en andere keer niks > wel storend. Alleszins 100 keer beter dan omhooggeschreven resaurants "à la spiga d'oro".

Beoordeeld op  14/04/2015 14:27

zeer lekker, kleine porties

Beoordeeld op  10/04/2015 12:14

het beste restaurant van heel België !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

echt het beste resto in gans België, om niet te zeggen van gans Europa. negatieve beoordelingen worden toch geweerd, dus...

Beoordeeld op  10/04/2015 12:14

het beste restaurant van heel België !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beoordeeld op  08/04/2015 09:05

waar zijn de "minder goede" beoordelingen gebleven?

opvallend: mijn beoordeling + reactie op Christophe ( = eigenlijk Franco maar ja..)zijn verdwenen. Idem met enkele andere negatievere beoordelingen. Raar...Dat je hier beter eet dan bij een doorsnee Italiaan: het zou er maar aan mankeren voor dergelijke prijzen: 9 euro voor glaasje proseco, 6 euro voor halve liter water, minimal 90 euro voor het prestige menu...enz. Zijn prijzen van 1 ster Michelin zaak. Gewoon overgewaardeerd en zwaar overprijsd.

Beoordeeld op  08/04/2015 09:05

waar zijn de "minder goede" beoordelingen gebleven?

Restaurant Restaurant Centpourcent

Antwerpsesteenweg 1 2860 SINT-KATELIJNE-WAVER
Beoordeeld op  19/02/2015 12:08

zijn geld meer dan waard

al verschillende keren hier geweest en telkens zeer lekker gegeten. 5-gangen menu voorafgegaan door drie hapjes en rijkelijk begeleid door prima wijnen. Hoofdgerecht is inderdaad niet zo uitgebreid, maar in hun totaliteit zijn de porties meer dan voldoende. Gangen stuk voor stuk gaande van echt lekker tot zeer lekker. En dan de bediening: vlot, vriendelijk en super behulpzaam. Toen 2 personen aan onze tafel een ietsjes specialer witte wijn (smaak van blauwe kaas) niet zo lekker vonden, werd deze voor hen onmiddellijk vervangen door een andere.

Beoordeeld op  19/02/2015 12:08

zijn geld meer dan waard

Beoordeeld op  18/02/2015 16:09

toch even reageren

ik voel me verplicht even te reageren op Kristof, daarna maak ik geen woord meer vuil aan Spiga. * Jouw reactie is net een doorslag van een mail die Franco me heeft gestuurt; geeft me te denken over jouw identiteit (Franco? Nino?) en of betrokkenheid * naar MC Donalds ga ik zeker niet gaan: wel naar "cent pourcent": 1 michelin ster - zelfde prijsklasse - wat een verschil in kwaliteit + service op alle gebied * een chef die zijn klanten zwartgeblakerd wild serveert: 2 opties voor mij: 1) hij wist het niet en is dus een slecht chef 2) hij wist het wel en heeft lak aan zijn klanten > aan jou de keuze * je opmerking over lef: ik had al vrij vroeg een opmerking gemaakt over de veel te snelle service > men had er lak aan. Waarom me dan nog moe maken; ik had mijn conclusie al getrokken: niet meer met mij!!

Beoordeeld op  18/02/2015 16:09

toch even reageren

Beoordeeld op  16/02/2015 16:46
Jean Paul beveelt dit restaurant aan voor:

14/20 bij Gault Millau maakt je nog niet onfeilbaar !!

4-gangen menu genomen op 1/1/2015. 2 gangen uitstekend 1 zus en zo en het wild was gewoon verbrand. Ook de rode wijn was gewoontjes voor de gevraagde prijs (450 € betaald voor 4). Daarenboven werden we op goed anderhalf uur buiten gewalst. Ik heb een kritiek geplaatst op tripadvisor en chef/uitbater Franco reageert hierop met een ongekende arrogantie en zelfingenomenheid. 14/20 bij Gault Millau maakt je nog God niet man. Een beetje bescheidenheid en respect voor je klanten is niet te veel gevraagd. Ik kwam hier van bij de opening een kwarteeuw geleden. Was nu de laatste keer.

Beoordeeld op  16/02/2015 16:46
Jean Paul beveelt dit restaurant aan voor:

14/20 bij Gault Millau maakt je nog niet onfeilbaar !!