Beoordelingen

Restaurant Sips Bar

Gillisplaats 8 2000 ANTWERPEN-CENTRUM
Beoordeeld op  21/02/2015 23:05

Heerlijke cocktail gedronken

Gelukkig was er toen wij er rond vijf uur half zes binnenkwamen nog een plekje. Eerste keer dat we kwamen en gaan zeker terug. Mijn keuze was gevallen op de cocktail aphrodisiac, en ik vond hem heerlijk. Kleine zaak, dus zeer blij dat we nog een plekje hadden.

Beoordeeld op  21/02/2015 23:05

Heerlijke cocktail gedronken

Restaurant Ebisu

Maastrichter straat 98 3500 HASSELT
Beoordeeld op  05/02/2015 10:29

Heet niet ebisu maar esaki!

Gisteren geweest goed geweest beetje vanalles geprobeerd de terryaki met kip en runds was heel droog maar de rest was allemaal super!en zullen zeker nog eens terug gaan. Sushi was heerlijk.

Beoordeeld op  05/02/2015 10:29

Heet niet ebisu maar esaki!

Restaurant Long River

Ringlaan 39 3560 LUMMEN
Beoordeeld op  21/01/2015 04:02

Lekker

Door de week geweest waren alleen in de zaak hadden menu genomen. Alles was lekker en bediening was ook goed. Zijn er ook al regelmatig gaan afhalen en was ook altijd lekker geweest.

Beoordeeld op  21/01/2015 04:02

Restaurant Samoerai - Teppanyaki

Willem Ogierplaats 2-3 2000 ANTWERPEN-CENTRUM
Beoordeeld op  04/10/2014 09:51

Super

Eerste keer was super en lekker en leuke show. Ga zeker terug!!!

Beoordeeld op  04/10/2014 09:51

Super

Eerste keer was super en lekker en leuke show. Ga zeker terug!!!

Restaurant 't Vloot

Demerstraat 60 3560 LUMMEN
Beoordeeld op  17/09/2014 17:03

Heerlijke mosselen

In juli er mosselen natuur gegeten en het was heerlijk. Heb er ook al vol au vent gegeten en ook dat was heel lekker. Dus gaan er zeker nog terug en het uitzicht is zalig mooi. Zomeravonden zo fijn en gezellig terras.

chantal menten
3 Beoordelingen
Replied on 03/08/2015 11:23

Dan heb je meer geluk gehad dan wij.

Beoordeeld op  17/09/2014 17:03

Heerlijke mosselen

chantal menten
3 Beoordelingen
Replied on 03/08/2015 11:23

Dan heb je meer geluk gehad dan wij.

Restaurant 't Bolderke

Galgeneinde 17 3550 HEUSDEN-ZOLDER
Beoordeeld op  17/07/2014 18:24

Super

Al enkele keren geweest. Altijd lekker z'n vriendelijke bediening.

Beoordeeld op  17/07/2014 18:24

Super

Al enkele keren geweest. Altijd lekker z'n vriendelijke bediening.

Restaurant Hotel-restaurant-brasserie Pax

Grote Markt 16 3500 HASSELT
Beoordeeld op  17/07/2014 18:21

Super

Heel vriendelijke bediening. Altijd lekker eten. Spaghetti van het huis is een echte aanrader! En altijd lekker verse soep van de dag. Met regelmatig soep te eten van de dag nog niet dezelfde soep gehad.

Beoordeeld op  17/07/2014 18:21

Restaurant De Gerlache

De gerlachestraat 15 3500 HASSELT
Beoordeeld op  17/07/2014 18:17

Super

Al enkele keren gegeten daar en altijd lekker. De spaghetti vind ik super. Maar ook andere gerechten zijn goed. En vriendelijke bediening.

Beoordeeld op  17/07/2014 18:17

Restaurant De Stroobander

Sint-Jozefsplein 13 3500 HASSELT
Beoordeeld op  26/06/2014 15:22

Super

Vriendelijke bediening. Gisteren eerste keer geweest. Vriend had mix ribbekes en ik had spaghetti met zeevruchten. En het was heel lekker. We gaan zeker nog terug.

Beoordeeld op  26/06/2014 15:22

Restaurant Het Krom Ven

Schotelstraat 13 3511 KURINGEN
Beoordeeld op  21/06/2014 12:42

Mooi restaurant en lekker

Ook al enkele keren geweest. En is ook altijd heel lekker.

Beoordeeld op  21/06/2014 12:42

Mooi restaurant en lekker

Ook al enkele keren geweest. En is ook altijd heel lekker.

Restaurant Hollywood Studio

Universiteitslaan 11 3500 HASSELT
Beoordeeld op  21/06/2014 12:41

Valt mee

Lekker maar laatst was men videe wat lauw.

Beoordeeld op  21/06/2014 12:41

Valt mee

Lekker maar laatst was men videe wat lauw.

Restaurant De Gerlache

De gerlachestraat 15 3500 HASSELT
Beoordeeld op  21/06/2014 12:40

Lekker

Heb er regelmatig al wat gegeten en verschillende gerechten en altijd heel lekker. Spaghetti is er heerlijk.

Beoordeeld op  21/06/2014 12:40

Restaurant Lunch Garden Kuringen

Kuringersteenweg 491 3511 KURINGEN
Beoordeeld op  21/06/2014 12:38

Lekkere puree

Kom er regelmatig en neem zo goed als altijd puree. Voor de rest wissel ik af. Had eens kipsate genomen Provençaal maar dat viel tegen. Maar de rest heb ik toch altijd goed gegeten. Videe, balletjes in tomatensaus, witloofrolletjes, zeesteak. Zijn altijd goed. Ook de Luikse balletjes als die er zijn. En mosselen.

Beoordeeld op  21/06/2014 12:38

Lekkere puree

Restaurant Sombrero Mexican Barbecue

Genkersteenweg 52 3500 HASSELT
Beoordeeld op  21/06/2014 12:34

Al bij al vrij goed

Soep was lekker had gekozen voor de Mexicaanse soep voorgerecht was ook lekker het vlees. De Chili von carne viel ook hoed mee verse fruit en groenten vlees viel ook goed mee de scampi's waren wat minder en slecht verwijderde darmkanaal. Tongrollettjes waren ook niet echt lekker maar de gemarineerde stukjes vlees en miniworstjes en balletjes waren wel lekker. Ook het aperitief was lekker. De gekoelde drank van tap was fris alleen het water in de kan wastafel lauw wat spijtig was. De champignonsaus was lekker. Frietjes waren ook lekker spijtig dat we wat later waren en ze de andere aardappelgerecht niet meer hebben bijgevuld. Maar ik denk dat we nog wel eens terug zullen gaan. Voor de rest vriendelijk personeel.

Beoordeeld op  21/06/2014 12:34

Al bij al vrij goed