Mijn meningen

placeholder Marina Charlier
MarinaCharlier
Beoordeeld op 05/06/2016 18:04

nooit meer

zijn zaterdag 4 juni 2016 om 19u30 gaan eten pas om 21u15 onze hoofdschotel gekregen eten was vettig fritten waren niet goed gebakken en mijn vrouw kreeg bij de vis haar tartare in een plastiek potje zoals in de frituur en maar half gevuld,klanten naast ons waren ook niet tevreden kwamen met de saus helft van de saus de grond op zonder sorry te zeggen de saus heeft daar de ganse avond op de grond gelegen en ze hadden aan die mensen niks gevraagd om te drinken kort samengevat ons zien ze daar nooit meer we gaan in het vervolg ergens anders eten.

Marina Charlier
1 Beoordeling