Beoordelingen

placeholder Nicole Demeyere
NicoleDemeyere
Beoordeeld op  17/10/2017 20:26

Meevaller

Onverwachts bezoek die geboekt had in 't Koffieboontje. Toevallig daar beland. Heel goeie bediening! Lekker gegeten.

Nicole Demeyere

placeholder Nicole Demeyere
NicoleDemeyere
Beoordeeld op  25/08/2017 09:53

Ontgoocheling

Had voor 7 personen de Grilloir aangeraden voor ons jaarlijks groepsetentje. Maar... heel lange wachttijd. Twee van de bestelde gerechten (tonijn) bleken niet meer voorradig. De derde portie tonijn was per vergissing aan een andere tafel geserveerd. Dat hoorden we pas als de zes anderen hun gerecht werd opgediend. Op de koffie moesten we ook lang wachten. En wat bleek bij het nagaan van de rekening? De tonijn werd aangerekend. Weliswaar maar 1, maar dit kan niet door de beugel. Personeel bleef 'per vergissing' als excuus aanvoeren, maar wel heel veel vergissingen op 1 avond! Er werd ons ook geen compensatie aangeboden (al is het maar een koffie). Overvolle zaal, personeel tekort? Management niet zo best. Dus, geen etentjes meer in de Grilloir.

Nicole Demeyere
2 Beoordelingen