Beoordelingen

Dominique Dumez KNOKKE-HEIST, Belgium
DominiqueDumez
Beoordeeld op  10/12/2015 17:32

Nooit meer

Na een uur aan tafel te zitten hadden we enkel al onze soep gekregen,toen de tafel naast ons pas 5min.binnen waren en al hun eten kregen heb ik gezegt excuseer maar krijgen wij ook nog ons eten vandaag.het was een vergissing zie ze een fout kan gebeuren ;en daar mee ben ik ook akkoord maar dit was wel al de derde fout die ze maakten in uur dat we daar zaten.Dus voor ons nooit meer en dit terwijl het nog niet echt druk was een tafel of 6.

Dominique Dumez
1 Beoordeling
Beoordeeld op  10/12/2015 17:32

Nooit meer

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in