Beoordelingen

Restaurant Oishi Sushi & Grill

Stationsplein 8C 9100 SINT-NIKLAAS
Kyana Van den Branden
KyanaVan den Branden
Beoordeeld op  18/10/2025 18:47
Kyana beveelt dit restaurant aan voor:

Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!...

Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!

Kyana Van den Branden
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op  18/10/2025 18:47
Kyana beveelt dit restaurant aan voor:

Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!...

Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!