Beoordelingen
Restaurant Oishi Sushi & Grill
Stationsplein 8C
9100 SINT-NIKLAAS
Kyana Van den Branden
KyanaVan den Branden
Beoordeeld op
18/10/2025 18:47
Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!...
Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!
Kyana Van den Branden
0 Favorieten
0 Beoordelingen
Beoordeeld op
18/10/2025 18:47
Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!...
Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!