Beoordelingen

placeholder David Bernard
DavidBernard
Beoordeeld op  31/10/2017 11:37

Prima casual diner

Mooie zaak in art nouveau sfeer. Gerechten zijn niet bijzonder verrassend maar zeker smakelijk. Vriendelijk en attent personeel.

David Bernard

placeholder David Bernard
DavidBernard
Beoordeeld op  31/10/2017 11:23

Meer dan voortreffelijk geluncht

Uitstekend gegeten, voornamelijk heerlijk lichte gerechtjes met veel frisse tonen. Meestal aan tafel voorzien van een mooie vinaigrette of saus. Zeer mooie combinaties met de wijnen van het inimitables arrangement. Plezierige bediening die de juiste toon weet te vinden. Van de entourage moet je houden, het is behoorlijk hip, mij spreekt het zeker aan. Wat mij betreft bovenkant van het 2-sterrensegment.

David Bernard
2 Beoordelingen
Beoordeeld op  31/10/2017 11:23

Meer dan voortreffelijk geluncht

×
Logo

Nieuwe editie +150 restaurants topmenu's vanaf € 27 van 7 - 23 oktober

Met een account kan je al reserveren voor de RestoDays vanaf 27 september

Voordelen van je gratis account:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Maak hier je account aan