Beoordelingen

Johan De Cock
JohanDe Cock
Beoordeeld op  28/07/2019 09:49

Ondermaats en onvriendelijk

Donderdagmiddag zijn we rond 12u30 aangekomen en bestelden eerst drinken, dan het eten. Al bij het eerste, een croque madam was het pech hebben, ER WAREN GEEN EIEREN MEER. Dan maar een gewone croque monsieur besteld voor de zoon. Overige zou blijkbaar in orde zijn, kippennuggets voor de dochter, voor de moeder een grote spaghetti en vader een middelmatige spaghetti. Na 5 min komt de dienster terug dat er OOK GEEN HESP MEER IN VOORRAAD IS. Dan maar een gewone middelmatige spaghetti genomen voor de zoon. Bij het uiteindelijk serveren zie je geen verschil in grootte van de spaghetti's, gelijke borden, gelijke hoeveelheid en dat waren allemaal grote. Gevolg: voor sommige was de hoeveelheid te groot en vroegen of het kon worden meegenomen. Met niet al te vriendelijk gezicht was de reactie, "Ah ja, je betaald er ook voor". Ook bij andere aanwezigen was de servering met lang gezicht, ze werkten daar op die moment tegen hun zin. We hebben besloten om daar NIET meer binnen te gaan. Er zijn restaurants genoeg die vriendelijker en aangenamer bedienen en de klanten aanspreken. Bovendien is schuin over de straat een SPAR-winkel die 7 op 7 open is, NEEM VERDORIE ACTIE EN GA SNEL KIJKEN OF JE DAAR HET NODIGE VIND. Voor een paar eieren en gekookte hesp lijkt dat blijkbaar de moeite niet, LUIERIKKEN en wachten ze liever tot 13u30 ; toen zagen we de leverancier binnenkomen met o.a. hesp en eieren. Zo gaan jullie nog veel klanten verliezen, DOMMERIKKEN.

Johan De Cock
1 Beoordeling