13/20 Gault&Millau
Steenweg op Mol 114 2360 OUD-TURNHOUT

Jens
Beoordeeld op: 26/08/2017

Gewoon Schandalige service en kwaliteit!!!!!!

Het eten was gewoon schandalige kwaliteit voor zo'n zaak!!! ook tijdens onze maaltijd doen het drinken op was kwamen ze gewoon niets vragen gedurende meer dan 3 gangen. Ook vriendelijkheid was ver te zoeken. na een maaltijd met rauwe vis bleef ons bord gewoon staan en moesten we maar verder eten op dat bord. gewoon wegblijven daar!

Jens
Beoordeeld op: 26/08/2017

Gewoon Schandalige service en kwaliteit!!!!!!

CHRIS G.

lekker eten en lekkere wijn en vriendelijke...

lekker eten en lekkere wijn en vriendelijke bediening

Michel

Vergane glorie

Het vroegere (goede) restaurant is nu een bisto geworden. De prijzen zijn echter dezelfde gebleven (hoog), de bediening en de kwaliteit van het eten zijn nauwelijks beter dan bij "de frituur om de hoek". Combinatie van sliptong met sla en frietjes getuigt niet van hoogstaande cullinaire overgave. Slechts 3 kleine kommetjes frietjes voor 10 personen. Twee extra kommetjes moesten worden bijbetaald. Schande!

Dirk

Had Beter verwacht

Wijn en Cava veel te duur. Smaak zit goed, maar de porties zijn miniem.

Ivo

dik in orde

Er was iets mis gelopen met de booking door resto days, maar we zijn toch goed verder geholpen

Marijke

Perfectie

Naar onze mening is dit het perfecte restaurant, waar wij enorm graag komen !

Denise

Super

Wij hebben zeer lekker gegeten. De bediening was correct. Het onthaal was eerder afstandelijk. Voor herhaling vatbaar.

Chrétien

Leuke kennismaking

Lekker gegeten en vlotte bediening. Chef kwam soms aan tafel uitleg geven.

Ray

Had beter verwacht

Besef best dat een lunch aan 22 € in dit niveau van Restaurant absoluut niet duur is maar had toch wat beters verwacht.( Spek ook al is het buikspek is niet direct wat ik zou verwachten! de dressing van de gemarineerde zalm vond ik ook niet denderend,de coquilles daarentegen waren lekker))