Woensdag
Toon telefoonnummer

Caroline
Beoordeeld op: 05/01/2018
Caroline beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Erg lekker eten, vriendelijke bediening, ruime...

Fijne, gezellige plek. Goed eten en vriendelijke bediening.

Stefaan
Stefaan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Een voorbeeld voor vele andere horecazaken !!!

Mijn vrouw en ik stoppen hier rgelmatig. Daar willen we zelfs vele kilometers voor om rijden. De Westhoek is een absolute aanrader voor wie zéér lekker wil tafelen voor een corecte prijs en vooral met een uitstekende service. Elk bezoek is steeds een erg positieve ervaring. De service is snel, vriendelijk en correct. Het eten is zeer lekker, goed verzorgd en steeds creatief. Ook voor een koffietje is de Westhoek een goeie plek om naar toe te gaan, de verschillende zoetigheden bij de koffie zijn een fijne extra. Kortom: lekker, zéér vriendelijk en goede prijzen! Wat wil een mens nog meer? De Westhoek is zoals een taverne moet zijn, en een voorbeeld voor vele anderen.

Joy

Topadresje in Balen!

De Westhoek is een absolute aanrader voor wie zeer lekker wil tafelen aan een perfecte prijs-kwaliteitverhouding en vooral met een uitstekende service. Zelf bezoek ik de Westhoek regelmatig en het is steeds een erg positieve ervaring. De service is snel, vriendelijk en correct, wat uiteraard bijdraagt tot het geheel. Het eten is zeer lekker, goed verzorgd en steeds creatief. Persoonlijke favorieten zijn de wokschotels en de ribbetjes! Ook voor een koffietje is de Westhoek een goeie plek om naar toe te gaan, de verschillende zoetigheden bij de koffie zijn een fijne extra. Kortom: lekker, zéér vriendelijk en goede prijzen!

Wivine

perfect

lekker eten, aanrader, heel vriendelijk