Geen budget beschikbaar
Open 7/7
Toon telefoonnummer Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

kerst openingsuren
31/12 8.30-17.00
1/01 11.00-17.00

Leon
Beoordeeld op: 15/02/2018

Het was een zware ontgoocheling !

Vroeger was het in lunch garden altijd heel lekker maar met valentijn er gaan eten en ze zijn er zeer sterk achteruit gegaan . Ik had een hammetje besteld , dat was zeer goed , maar als groenten waren er wortelen die zo gegaard waren dat je ze kon zuigen en de broccoli was nog veel te hard I Ook de frieten trokken op niets , half gebakken en koud ! Mijn vrouw had chipolata worst genomen en der was in de saus precies een pot zout gevallen ! Sorry maar dit was de laatste keer !

KarelLinda
KarelLinda beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

MIDDAG LUNCH

VOOR DE EERSTE MAAL GAAN ETEN OP ZATERDAG 21 NOVEMBER BY LUNCH GARDEN IN SCHOTEN ...AMAI WAT EEN VESCHIL ME DE ZAAK IN WILRYK ... ETEN ZAG EN SMAAKTE OOK VEEL VERSE, SUPER VRIENDELYK PERSONEEL, IN WILRYK ZIJN HET VEEL VREEMDEN!!! EN WAT EEN PRACHTIG AANGENAAM EN ZEER PROPER KADER OM TE GAAN ETEN. IN WILRYK ZIET HET ETEN ER ALTYD UIT GEDROOGDT UIT DAAR KUNNE ZE IETS VAN LEREN VAN DE ZAAK IN SCHOTEN . ZO MOET HET ZIJN. JULLIE ZIEN ONS ZEKER EN VAST REGELMATIG TERUG. DIKKE PROFICIAT AAN HET PERSONEEL EN NANEGEMENT.

Yana
Yana beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Luchgarden

Lekkere wok met scampi's gegeten! Vlotte en vriendelijke bediening, prijs-kwaliteitverhouding. Wij gaan zeker nog eens terug.

christ'l
christ'l beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

goeie kwaliteit/prijs

Gisteren met 4 collega's gaan lunchen in Lunch Garden in Schoten. Het was redelijk druk dus we moesten aan het vlees wel even aanschuiven. Iemand nam een steak met frietjes, iemand een zeesteak, iemand spaghetti en de andere en ikzelf mosselen. Het was allemaal lekker eten en een gezellige sfeer om samen te lunchen. Gelukkig hebben we nog wat bonnen dus volgende week gaan we nog eens en eten we weer iets anders :) Ik ga trouwens met mijn andere team ook nog eens volgende week dus ik zie het helemaal zitten.

Vicky
Vicky beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

een lekkere snelle hap

Zondag gaan eten bij Lunch Garden Schoten. Stoofvlees met kroketjes en mijn partner witloofrolletjes met puree. Nadien nog een lekker chocomousse. Lunch garden is ideaal voor een snelle hap. Helemaal niet lang moeten aanschuiven, heeeeeeeeeeeeeeel vriendelijk personeel en prijs kwaliteit dik in orde. Voor herhaling vatbaar dus.

Francoise
Francoise beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Snel, lekker en gezellig

Ik stond vroeger wat wantrouwig tov het gaan eten bij lunchgarden. Het idee van een grootkeuken stond me niet zo aan. Maar n een etentje bij lunchgarden in Schoten moest ik op dit idee terugkomen. Veel keuze aan maaltijden, voor elk wat wils. Snel bediend ook. En lekker goedkoop. En je kan er zonder problemen met je kinderen terecht. Alleen tijdens het wachten voor het afrekenen aan de kassa's maakte ik mij wat druk omdat mijn eten ondertussen afkoelt. Misschien dat zo'n plastieken deksels hiervoor kunnen helpen.

Inge
Inge beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Goede kwaliteit voor een kleine prijs

Op een vrijdag avond besloten we om te gaan eten, maar het mocht niet te duur zijn, onze gedachten kwam op lunch garden schoten. Deze is vernieuwd en een stuk gezelliger geworden. We hadden al veel goeds gehoord over de mosselen dus besloten we mosselen te nemen. Deze zijn zeker niet duur. :-) We werden vriendelijk bediend door het personeel en gingen met onze mosseltjes en een dessertje een gezellig plaatsje uitkiezen om te genieten van de maaltijd. De mosselen zijn niet groot maar laat je niet misleiden, ze zijn heel goed van smaak en lekker zacht en je mag nog een tweede portie bijhalen net zoals de frieten. Prijs- kwaliteit zeker de moeite om eens te gaan eten