Innesto

Grote Baan 9 3530 HOUTHALEN

Linda
Pissens
Datum restaurantbezoek: onbekend
Linda beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Top klasse !!!

Het Beste restaurant van heel Limburg Top!!! Dikke Proficiat !!!

Jef en Tiny
't Sijen Keunen
Datum restaurantbezoek: onbekend
Jef en Tiny beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

zeer lekkere gerechten

een leuke middag een mooie omgeving en zeer lekkere gerechten echt genieten was de boodschap

Jan
Bex
Jan beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie

Lekker en mooi

Lekkere, originele gerechten, prachtig gepresenteerd in een mooie gezellige zaak met de verrassende, smakelijke wijnen. Het personeel deed op zich niets mis, en was zeker niet onvriendelijk, maar ik miste hartelijkheid en spontaniteit. Pas op het einde van de avond, toen het rustiger werd, werd het personeel ook rustiger. Verder was niet elk gerecht van dezelfde hoge kwaliteit. Zou ik normaal geen probleem vinden, maar voor die prijs wel. Voorgerechten en dessert waren top, hoofdgerecht was goed zonder meer en aperitieven waren maar Zozo. Wijnen waren fenomenaal en pasten bij de gerechten, vooral bij de voorgerechten. Al bij al was ik tevreden, maar miste dat beetje extra dat ik verwacht had bij een restaurant van die prijsklasse.

Johan
Blom

alles in een mandje

De avond was weer top. Zeer goede en aangename bediening en een sublieme keuken. Groetjes aan de dame met het mandje en de ontembare chef.

Michael
Goijen

Eten was perfect!...

Eten was perfect!

Sally
Cruits
Datum restaurantbezoek: onbekend

Heerlijk, vriendelijke bediening van de Juffrou...

Heerlijk, vriendelijke bediening van de Juffrouw.

Marie-Rose
Tabruyn
Datum restaurantbezoek: onbekend
Marie-Rose beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Tip top. Altijd een ontdekking....

Tip top. Altijd een ontdekking.

Johan
Blom
Datum restaurantbezoek: onbekend
Johan beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Subliem

Telkens weer een ervaring. Uitstekende gastvrouw en een gedreven kok.

Sonja
Palmans
Datum restaurantbezoek: onbekend
Sonja beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Aanrader!

Van begin tot einde was alles tip top in orde! Heel fijne gastvrouw! We hebben er van genoten en komen zeker nog eens terug...

Damie
François
Damie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen

HEERLIJK SMULLEN GEBLAZEN - VOOR HERHALING VATBAAR

Na een vriendelijk (beetje stijf misschien) onthaal werden we naar onze tafel begeleid - fijn de stoelen bijgeschoven. Dit was het begin van een culinair feestje: van de aperitiefhapjes (ware kunststukjes)tot het dessert en de koffiehapjes. Het was een ontdekkingsreis van nieuwe smaken of combinaties. De gerechten waren mooi gepresenteerd maar toch met de nodige aandacht voor de ingrediënten. De moeite waard!!!