Maandag, Dinsdag
Toon telefoonnummer Email Website
Culinaire must aan de kust
Ons gezellige restaurant Blankeduyn, vlak bij het golfterrein van Blankenberge, garandeert jong en oud een culinair feest. Uiteraard hebben wij een heel ruim aanbod verse vis (zalm, zeeduivel, sliptong, kabeljauw, scampi, gamba’s … ), maar wij zijn ook gespecialiseerd in vleesgerechten. Niet moeilijk, met een ex-slager aan de kookpotten! Zo worden onze côte à l’os, ons eigen bereid stoofvlees en onze huisgemaakte vol-au-vent hier ferm gesmaakt! Ook de sauzen maken we trouwens zelf. Zoekt u dus een sfeervol visrestaurant - vleesrestaurant aan de kust? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

Suggesties
Wij hebben drie vaste menu’s, en een menu dat we elke week veranderen. Voor de kinderen hebben we een aparte kaart. Wilt u iets speciaals bij uw bord? Op onze drankenkaart vindt u enkele heel smaakvolle streekbieren.
Omdat wij de seizoenen respecteren, krijgt u het juiste product op het beste moment. Zo serveren wij alleen mosselen wanneer die oogstklaar zijn – niet eerder. Ook onze kreeft is supervers. Dat bewijst ons homarium!

Terras
Blankeduyn heeft twee terrassen: aan de zij- en voorkant van ons restaurant, respectievelijk goed voor twintig en twaalf personen – binnen is trouwens plaats voor achtentwintig personen. Bij slecht weer worden beide terrassen overdekt en verwarmd. Bij ons staan rokers dus nooit in de kou.
Wist u dat ons restaurant onlangs het Quality-label van Westtoer kreeg? Nog een argument om Blankeduyn tijdens uw bezoek aan onze mooie badstad niét over te slaan!

Aarzel dus niet en kom eens tafelen in Blankeduyn, of contacteer ons voor meer informatie en reservatie!

DE KEUKEN IS OPEN VAN 12U TOT 21U

Chris
Beoordeeld op: 04/11/2017
Chris beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Top restaurant *****

Elk jaar komen wij hier in de herfstvakantie opnieuw, en telkens is de service en de bediening echt top. Zeer vriendelijke uitbating, zeer vriendelijk personeel en echt lekkere en eerlijke keuken. Tevens een zeer gezellig kader. Komen volgend jaar zeker terug. ***** sterren zeker waard.

Marie Anne
Marie Anne beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Uitstekend

Lekker eten en vriendelijke bediening

Leen
Leen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Lekker eten, maar minder aangename bediening

Zeer lekkere vis gegeten, frietjes waren ook zelfgemaakt (pluspunt!). Het dessert, een stukje tiramisutaart was wat minder... deze was zeer koud en droog, had weinig smaak, kwam duidelijk uit de diepvries. Dit restaurant is duidelijk gespecialiseerd in het bereiden van vis, maar voor het eten van een desert ga je best ergens anders. De bediening was veel minder aangenaam. Af en toe konden ze met moeite eens lachen, maar waren op sommige momenten uiterst onbeleefd! Klant is koning, zelfs al zijn het studenten!!!

Erwin
Erwin beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Heeeel lekker eten.

Voor een betaalbare prijs heerlijk eten, een beperkte kaart aangevuld met suggestie menu's. Aangenaam interieur, heerlijke sfeer. Voor wie liever een frisse neus haalt is er een overdekt verwarmde terras. Vriendelijke bediening. Professioneel. Het is mogelijk dat een menu uitgeput geraakt, dat heb je als je met verse kwaliteitsvolle producten werkt.

Raets
Raets beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Prima restaurant

Prima restaurant, goede ontvangst, snelle bediening en vooral lekker eten. Verse producten, zelfs de frieten waren zelf gemaakt. Overheerlijke garnaalkroketten, een heerlijk vispannetje met grote stukken vis, en een zeer goede cote a l'os. Maw, zeer aan te bevelen.Hier komen we zeer zeker nog terug. TOP!!

mirko

heel lekker.

mooi resto, lekkere en verse produkten, meer dan de moeite waard.

Peter

Lekkere ristaurantje

Zeer lekker alles vers een aanrader