We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Toon telefoonnummer Email

Annemie

Service kan veel beter

Mijn echtgenoot en ik kozen voor de dagmenu (garnaalkroket, hertekalffilet met rodekool en kroketjes, koffie). De dochter voor de filet mignon met frietjes. Hebben exact 1 uur moeten wachten tot ze het eerste gerecht, de filet mignon (zonder de frietjes), kwamen brengen. Nadat we er 3x naar gevraagd hadden kwamen eindelijk de frietjes, de biefstuk was toen eigenlijk reeds opgegeten. Intussen waren we weer een half uur verder en kwam men ons hoofdgerecht?! brengen terwijl we nog niet eens ons voorgerecht hadden gekregen! Dat was dus weer wachten op ons voorgerecht en toen opnieuw wachten op ons hoofdgerecht. Bleken onze kroketjes nog koud vanbinnen. Weer wachten op een nieuwe portie. Excuses konden er blijkbaar niet vanaf. De fout werd altijd op een ander gestoken. Klantvriendelijkheid kan hier duidelijk veel beter. Ondanks het lekkere eten zullen we hier zeker niet meer terugkeren. Door de zeer trage bediening mag je op zo'n 2-3 uur rekenen tegen dat je hier buiten raakt en dat voor een bistro!

Carlos Aelvoet
Beoordeeld op  30/03/2016

Wij zijn er al verschillende keren geweest (in de week) en nog nooit slecht gevaren. Kan natuurlijk gebeuren. Excuses zijn natuurlijk een must en een eventuele tegemoetkoming zou ook moeten.

Geoffrey

Echt ongelooflijk in die prijsklasse

Meermaals reeds gaan lunchen, overal in de streek reeds geweest. Qua lunchprijs iets duurder dan de concurrentie maar man man man wat is hij dit meer dan waard. Echt super in zijn prijsklasse, niets kan er aan tippen. Doe zo verder!!!

D

1 keer maar geen 2

Een toffe inrichting maar daar blijft het bij. Bediening was ontzettend traag en onze ober leek tegen zijn zin te werken. Volgens de gerant was het heel druk maar dan moet je je daar voldoende mankracht voor hebben. Als aperitief een gin tonic waarvan de Schweppes maar liefst 3 maand vervallen was. Dit werd ook gemeld aan de gerant maar verder niets...geen excuses of tegemoetkoming (dixit gerant het was de schuld van de leverancier). Werd wel aangerekend op de rekening. Hoofdschotel was in orde maar sauzen waren te koud. Als dessert een sabayon gevraagd maar na opname van de desserts kwam de ober melden dat de sabayons op waren??? Waren er geen eieren en suiker meer in de keuken misschien? Niettegenstaande dit op hun menu stond en de mensen naast ons een half uurtje later nog wel hun sabayon kregen. Duidelijk een geval dat de keuken geen zin had om sabayon te maken. Bij het doorgaan geen enkele reactie gekregen van de gerant. Kort samengevat: de eerste en ook laatste keer in dit etablissement.

Hubert

Een klasse hoger en een zeer fijne keuken ,mooi...

Het lamskroontje was perfect gebraden met de juiste kruiding , zeer sappig,smelt in de mond! De groentjes zijn zeer smakelijk bereid en ook zeer gevarieerd.Een streling voor de tong ! Een uitstekende cava als aperitief met een heerlijk hapje. Het geheel was ook niet te zout Zeer vriendelijke bediening Een eerlijke keuken! Proficiat !