Maurice

Na wandeling in de natuur.

Gezellige plaats om even tot rust te komen op het mooie terras. Maar de kaart is toch wat prijzig voor wat men krijgt. Bediening was wel super!

Conny

NOOIT MEER DE WAL

Een mooie omgeving wel, maar je bent eraan voor je honger te stillen. Onafgeruimde tafels vind je er. Bediening die eerder met elkaar staat te kletsen i.p.v. mensen te bedienen en tafels af te ruimen. Trouwens het is nog geen hoogseizoen en enkele klanten kunnen ze nog niet aan. Je moet heel , heel veel geduld oefenen vooraleer er iemand langskomt om de bestelling op te nemen, als ze het al opnemen. Je ziet ze dan rondlopen en aan vele tafels vragen of de bestelling de hunne is, want ze herinneren zich niet wie wat bestelt heeft. Wel , ik nam het zekere voor het onzekere en vertrok na meer dan een half uur wachten opdat er iemand langs kwam om een bestelling te willen opnemen. Vorige zomer moest ik een uur wachten op een bestelling, nog een uur op het eten en nog een half uur om af te rekenen. Grote speeltuin , wel met zicht op voor de ouders maar daar blijft het bij. Blijkbaar hebben ze nog steeds hun fouten niet geleerd. Ik zie de leiding als zijnde even onbekwaam als hun personeel. Dan maar snel naar een frituur om je grote honger te stillen, wordt je tenminste snel bediend.