Maandag, Donderdagavond
Toon telefoonnummer Email Website
In wetteren zorgt Cathy voor een heerlijke en eerlijke keuken.
Kangoeroe heb je misschien al geproefd,maar wat gedacht van bizon of springbok?
Durf de uitdaging aan,t zal je verrassen in goede zin.
Ook kinderen zijn welkom in Mont Blanc,de hoogste top in Wetteren wat betreft culinair genot.

Restaurant Mont Blanc, in de Stationsstraat 30 A in Wetteren, dat is 30 jaar gastronomische passie en ervaring.

Wij verwelkomen u graag voor een heerlijke maaltijd in een gemoedelijke en hartelijke sfeer. We ontvangen u in een smaakvol interieur waar u volop kan genieten van de dagverse culinaire pareltjes van Cathy, onze chef.

Beoordeeld op: 13/06/2018
Johan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekkere gegeten

Lekkere gegeten , aan een goeie prijs kwaliteit verhouding . De bediening is er echt top en is tegen iedereen gelijk en.aangename sfeer .Zeker voor herhaling vatbaar .

Johan

Onverwachte boeking op een verdwaalde zaterdag

Zeer lekker gegeten. Verse producten. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

Johan
Johan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Vandaag iets gaan eten in restaurant Mont Blanc...

Vandaag iets gaan eten in restaurant Mont Blanc en moet zeggen was echt lekker . Ze werken met verse en goeie producten en goed bereid . Heel vriendelijk bediening , precies of je komt er al jaren . Eerlijke prijs ook voor wat je op jou bord krijgt . Zal zeker nog eens terug gaan .

Myjo

Toevallig ontdekt. Mooie, gezellige zaak, eerli...

Toevallig ontdekt. Mooie, gezellige zaak, eerlijke, kraakverse keuken, zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Gevarieerde kaart met enkele verrassende gerechten. Lekkere huiscava aan een goeie prijs. Aparte kaart voor wie wil lijnen: denk niet aan konijnenvoer maar heel smakelijke, mager bereide gerechten. Top! Zeer vriendelijke mensen, en na het eten een lekkere amaretto of sambuca (zoals het hoort met koffieboontjes én een vlammetje!) van het huis. Mooi meegenomen voor ons is dat de patron een muziekliefhebber is! Maar das een persoonlijke voorkeur... Als we in de buurt zijn, gaan we zeker terug!