Maandag, Dinsdag, Woensdag (met uitzondering van groepsreserveringen )
Toon telefoonnummer Email Website
Beste "vriendjes van Naxos", zin in een Grieks gerechtje thuis?
Vanaf 1 mei kan u bij Naxos in Aalst het volgende afhalen om thuis op te warmen:
MOUSSAKA
GUVETSI
PASTITSIO
TAS KEBAB (carbonnade in marinade)
GIGOT PIKANT (in een pikante roomsaus)
TSOUTSOUKAKIA (balletjes in zacht pikant tomatensausje
FOLIE (carbonnade in een roomsausje met feta, tomaatjes, olijven)
KABELJAUW in citroenroomsaus
Al deze gerechtjes zijn aan €10 en kunnen gecombineerd worden met eventueel een slaatje €2 en de Griekse pasta €3

Als voorloper op de mezze zijn nu nog maar enkel de koude ingrediënten te verkrijgen zoals :
Tsatsiki 200gr €4
Tarama. 200gr. €5
Dolmades 6 stks €3
Feta 200gr €4
Kalamata olijven 150gr €2
Pepertjes 100gr €2
Wij brengen u op de hoogte wanneer ons keuzeaanbod uitgebreider wordt.

GOED OM WETEN:
Geef ons vooraf even je bestelling door via SMS op 0479 610 558. Wat, hoeveel, voor wanneer en op welke naam.
Afhalen kan op vrijdag en zaterdag vanaf 18.00u tot 20.00u en op zondagmiddag vanaf 12.00u tot 14.00u
Breng misschien je eigen zakje mee om je gerechten makkelijk mee te nemen
Betalen mag cash of kan ook met Bancontact
Onze website wordt vernieuwd en is dus niet zichtbaar, wie wil mag dit bericht gerust delen.

Alvast bedankt en graag tot ziens.
Blijf zorg dragen voor elkaar en hou jullie allemaal sterk en gezond!
Griekse groetjes Georgios en Ingeborg

Deze Griekse klassieker blijft een topper:
de flamboyante patron Jorgos staat al 39 jaar achter het fornuis.
Naxos is de enige restaurant in Aalst die al 30 jaar bestaat, met dezelfde eigenaar en eigenares.
En nu al 30 jaar zijn eigen zaak in De Ridderstraat, dit familiaal en hartelijk restaurant ademt de vakantiesfeer uit.
Je ervaart een culinaire reis langs de Griekse eilanden, met pianomuziek en schitterend beeldhouwwerk.

Hij gaat de uitdaging aan: dezelfde kwaliteit vinden aan deze prijzen: onmogelijk!
Zeker aan te raden: proef het beste lamsvlees!
En ook als gastheer is hij subliem.

Wij maken ook gerechten klaar om mee te nemen.
We privatiseren de zaal vanaf 30 couverts en dit aan speciale prijzen.

Jo
Beoordeeld op: 01/12/2020
Jo beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

(H)eerlijke Griekse Take away

Zoals steeds lekkere royale gerechten met een fantastische smaak. Vakantie in je bord! Jammer dat je thuis niet kan genieten van de warme persoonlijkheid van Ingeborg en Jorgos. Zeker een aanrader voor wie van (h)eerlijke gerechten houdt!

Sophie
Beoordeeld op: 02/11/2020
Sophie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Perfecte Griekse take away

Voor wie tijdens deze lockdown eens iets anders wil : een adres Naxos Take Away. Lekkere verse gerechten, mooie porties en overgoten met de smaak van de Griekse zon. Je kan zelf je mezze samenstellen en er is een ruime keuze aan warme gerechten. Alles aan zeer democratische prijzen. Een echte aanrader.

Chris
Beoordeeld op: 02/11/2020
Chris beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Super gezellig familie restaurantje

Nu we niet meer ter plaatse kunnen genieten van de heerlijke gerechten, kunnen we gelukkig wel nog gaan afhalen. Alles tip top in orde met de afhaalgerechten, heel vers, proper verpakt...en heel prijselijk voor deze top gerechten... Dankzij deze gerechtjes kunnen we nu ook de Griekse sfeer thuis beleven... Dit is zeker een aanrader.

Mario
Mario beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Niet alleen ter plaatse maar ook de afhaal...

Aangezien we door de lockdown niet ter plaatse konden gaan eten hebben we de overheerlijke mezze per sms besteld en daags nadien gaan afhalen. Alles was netjes afzonderlijk verpakt. Zoals gewoonlijk super vers en meer dan voldoende... Een aanrader voor wie echt grieks wil eten!!!

jessie
Beoordeeld op: 22/11/2019
jessie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Uitstekend

Super vriendelijk, beter kan niet. Zeer lekker gegeten voor een goedkope prijs en hier krijg je een fles wijn voor de prijs van een karafje in een ander restaurant. Bij het vertrek krijgen de dames steeds een bloemetje mee naar huis.

Samuel
Beoordeeld op: 22/11/2019
Samuel beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie

Leuke sfeer, lekker en vriendelijke bediening!!...

Leuke sfeer, lekker en vriendelijke bediening!!

Thierry
Beoordeeld op: 14/01/2018
Thierry beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Un Voyage Gastronimique Sur La Mer Egée

Quelques pas dans une ruelle d'Alost et nous accostons sur l'île de Naxos. Où ce vent doux et chaud nous apporta son miel. Un repas en famille aux mets délicieusement partagés. Les maîtres des lieux nous guident vers les secrets des plats. Nous conseille certainement inspiré par Dionysos lui-même. Tous cela se termine sur une table entourée par les hôtes de la cuisine & de la salle avec des bavardages comme une musique donne une âme à nos cœurs et des ailes à la pensée. Merci Thierry le navigateur

Geert
Beoordeeld op: 04/07/2017
Geert beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Al meer dan 25 jaar ons favoriete restaurant!

Toen Jorgos restaurant Naxos opende in Aalst was dit (als jong koppeltje) één van onze eerste restaurantbelevenissen. Toen we trouwden, gaven we hier een feestje. En nu, 25 jaar later, huurden we de zaak af om een prachtig jubileumfeest te geven. Wat is hier zo speciaal? De sfeer, muziek, het kader, de bediening, "echte" Griekse keuken én dit alles aan zeer democratische prijzen!!! En vooral ook dat we elkaar na al die tijd vrienden kunnen noemen! :-) Een beetje thuis komen in Griekenland!

Petra
Beoordeeld op: 19/02/2017

Fantastisch!

Total Griek! De sfeer, lekker eten en de bediening nemen je 1 avond mee naar GRIEKENLAND!!