maandag, dinsdag. Wij openen op deze dagen wel exclusief onze deuren voor groepen vanaf 35 personen
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Het restaurant van Felix Pakhuis is een ontmoetingsplek met een uniek interieur waar aandacht is voor kunst, literatuur, actualiteit, maar vooral… gastronomie én huiselijke gezelligheid. Onze chef Andy De Cremer en zijn creatieve team ontvangen u heel graag voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner, telkens gespekt met dagverse suggesties en een gezonde focus op seizoenproducten.

Van donderdag t.e.m. zaterdag bieden we u dagelijks een lunchmenu (voor- en hoofdgerecht) aan 24,50 euro.

Op zon- en feestdagen kan u ook komen brunchen van 10u tot 12u en van 13u00 tot 15u00. Elke week presenteren we een buffet à volonté, waarop zowel ‘ontbijtklassiekers’ (broodvariëteiten, croissants, eieren, spek, kazen, vleeswaren & charcuterie, verschillende fruitsappen) als hartige gerechten (salades, bulgur, quinoa, gerookte zalm,…) én een selectie desserts te vinden zijn. Altijd een beetje anders, maar steeds voor elk wat wils! Deze verwennerij kost 27,50 euro per persoon, warme dranken en sapjes op het buffet zijn inbegrepen.
Schrijf als eerste een beoordeling over dit restaurant