Openingsuren
Nu gesloten Openingsuren
Welkom
Naarmate we het eerste jaar naderen dat de gemeenschap in Antwerpen en daarbuiten dient, beginnen we een nieuwe fase in onze ontwikkeling, ‘het Good Food Institute’. Om onze groeiende visie als thuisgemeenschapsruimte beter te kunnen dienen, openen we onze deuren als een non-profit organisatie.
Onze missie is om het bewustzijn rond gezonde voeding en levensstijl te vergroten door mensen te trainen in het bereiden van biologische plantaardige maaltijden. De nadruk ligt op het creëren van heerlijke maaltijden die kleurrijk, smaakvol en diep voedend zijn.
Wij geloven dat een gelukkig leven begint met een gezond, uitgebalanceerd dieet en vanuit die basis kunnen we onze dromen vollediger manifesteren en een positieve bijdrage leveren aan de samenleving.
Veel mensen willen gezonder eten, maar weten niet hoe en dus leren we mensen koken en bieden we een betaalbaar wekelijks veganistisch menu aan onze leden in onze club aan de Breughelstraat 32, Antwerpen, evenals afhaalmaaltijden en bezorging via Deliveroo.
Wekelijks driegangenmenu: wo, do, vr, za 5: 30-22 uur (29,5 euro)
Zondag Vegetarische Brunch 10h-14h (20 Euro)
Het basislidmaatschap is gratis en het enige dat nodig is, is een eenvoudige registratie in ons ledenboek bij uw eerste bezoek aan onze club. Als lid van onze club heeft u ook recht op deelname aan gratis kooklessen, lezingen en muziekevenementen. Zie onze Facebook-pagina voor aankomende evenementen.
Voor degenen die op zoek zijn naar een meer diepgaande training, hebben we een live-in leerprogramma tussen een en 3 maanden om praktische ervaring te bieden in het leren koken van een veganistisch plantaardig dieet (maximaal 4 personen tegelijk).
Als je hier geen tijd voor hebt, bieden we een 7-daagse Chef Trainingsprogramma van 7-14 mei 2019 in de Pyreneeën.
Er gebeuren voortdurend nieuwe dingen! Blijf op de hoogte!
Liefs uit de keuken,
Simone & Alistair
Schrijf als eerste een beoordeling over dit restaurant