Geen budget beschikbaar
Open 7/7
Toon telefoonnummer Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

Kerst openingsuren
31/12 8.30-17.00
1/01 11.00-17.00

Patrick
Beoordeeld op: 06/07/2018
Patrick beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer fijn.

Er was een probleempje en werden bijgestaan door een uitermate sympathieke, zeer behulpzame fijne dame, die liever niet bij naam hier genoemd werd, maar ik beschrijf ze even, van zuiders-oosters type mooi krullend blond haar, zeer plichtbewust, uitermate vriendelijk. Zij kwam met een zeer creatieve, professionele oplossing voor ons, waarvan we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Daarom nogmaals onze welgemeende dank voor de fijne dame!

Van
Van beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

restaurant met een goede prijs-kwaliteitsverhou...

restaurant met een goede prijs-kwaliteitsverhouding, vriendelijke behulpzame bediening, kindvriedelijk

Maarten
Maarten beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Prima

Prijs kwaliteit verhouding prima in orde!

Frans

Zijn geld niet waard

Samen met een collega gaan lunchen. Ik koos voor de mosselen en moest zelf nog achter de frieten vragen, op een bordje lagen al enkele koude frieten en daar gooide de man achter de toog gewoon andere frieten boven op, mijn collega bestelde een entrecote en het meisje keek op het menubord en zei "dat hebben wij niet" mijn collega zei haar dat dit een dunne lende was en dat kende ze wel, hij nam dit met frietjes en champignonsaus, beiden hebben we een cola en een stuk taart genomen. Bij de kassa gaf ik een bon voor 15€ korting af en mijn collega had een bon van - 5€ op 15€,dit liep al mis, het meisje achter de kassa riep er iemand bij , na veel gezever kwam het er op neer dat de bon van mijn collega niet scande omdat hij 10 cent tekort had, dus moest hij ofwel de volle pot betalen of iets bijnemen , dit was dan een potje ketchup ,Dit alles heeft zolang geduurd dat ons eten koud was. Ik heb nog een 2 de portie mosselen gaan halen en die waren wel warm en lekker . De steak was goed maar de saus smaakte naar afwaswater , de frieten waren dus koud en ook niet lekker . Hetgeen ons nog het beste gesmaakt heeft is de taart.