Geen budget beschikbaar
Open 7/7
Toon telefoonnummer Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

Kerst openingsuren
25/12 - 11.00-17.00
31/12 8.30-17.00
1/01 11.00-17.00

katty
katty beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Voor een snelle lekkere hap, ga naar Lunch Garden

in het kort omschreven, je bent snel bediend, het eten is lekker, niet duur, veel keuze op menu.

laura

Prima prijs-kwaliteit verhouding!

In de Lunch Garden kan je eten voor een prima prijs-kwaliteit verhouding en in een gezellige omgeving. ETEN: +prima prijs/kwaliteit verhouding +het eten wordt lekker warm geserveerd +ruim aanbod OMGEVING +gezellige hoekjes/ veel verschillende tafels +propere tafels +zeer vriendelijk personeel! +propere en gezellige omgeving +prima openingsuren +ruime parkeergelegenheid SUGGESTIES -het is spijtig dat je moet betalen voor een toiletbezoek

Sofie
Sofie beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

vlotte bediening, proper restaurant. Top om...

vlotte bediening, proper restaurant. Top om tijdens je middag pauze met collega's lekker te eten !

Stijn
Stijn beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker eten voor een zeer faire prijs

In de Lunch Garden van Korbeek-Lo kan je lekker eten voor een eerlijke prijs, maar je moet wel zien dat je vroeg (of laat) genoeg gaat, want anders kan je wel eens lang moeten aanschuiven en in het slechtste geval ook geen plaats meer voor te zitten vinden. Blijkbaar zijn ze in die zin een beetje het slachtoffer van hun succes. Ook voor gezinnen is dit een leuke uitstap omdat het betaalbaar blijft en dat er speciale kinderschotels zijn. Ook de gewone schotels kunnen bovendien in kinderporties besteld worden. Het is wel jammer dat er geen speelhoekje meer is, zoals indertijd toen ik klein was ;-)

Annemie
Annemie beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker eten en ideaal voor met kinderen!

Een goed restaurant met toch goed eten, waar men niet raar opkijkt als je met je kroost daar binnen wandelt. Héél kindvriendelijk: ruim aanbod aan kindermenu's, kinderstoelen, ballonnen, zelfs slabbetjes! Ook voor mama en papa is er steeds iets lekkers te eten, de pasta en de videe waren zeer lekker. Zeker een aanrader als je liever niet zelf wil koken!

Amelie
Amelie beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

Vriendelijk personeel zou het al veel beter maken.

Het lijkt alsof het personeel tegen hun zin aan het werk is en tegen hun zin uitleg geven over het eten. Het eten op zich is niet slecht maar er bestaan betere restaurants in de buurt.

Walter
Walter beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig interieur, goede variatie aan gerechten

Vandaag de eerste keer gaan eten in deze Lunch Garden, ik ken de keten wel, maar deze is een met de nieuwste inrichting. Binnengekomen merkte ik dat er veel ruimte was om te zitten, met gezellige hoekjes en verschillende plaatsen waar je zelfs met je laptop kan zitten (er zijn stopcontacten voorzien). Er is ook overal een goede wifi verbinding. Vooraleer ik mijn keuze ging maken, had ik eerst nog een vraag in verband met een kortingbon die ik bij had. Die ben ik meteen aan de kassa gaan stellen en de vrouw aan de kassa was zeer vriendelijk en behulpzaam. Eenmaal binnen was er een mooi overzicht van de menu. De gerechten waren ingedeeld in drie prijscategorieen (tussen 7,99 en 11,99) en voor 3 euro extra kon je een drankje met dessert bijnemen. Dat wil dus zeggen dat je altijd voor maximum 15 euro gegeten hebt. Ik twijfelde tussen een wokschotel en een klassiek koninginnehapje. Uiteindelijk ben ik toch voor het laatste gegaan, kwestie van te goed te kunnen vergelijken.Warme groentjes waren ook inbegrepen, hoewel er wel maar beperkte keuze was (slechts vier opties). Misschien te wijten aan het feit dat het al 14u voorbij was? Ik heb een beetje rodekool, appelmoes en worteltjes genomen. De rodekool was lekker en de appelmoes ook, de worteltjes waren flauw, waren niet gekruid en smaakten eigenlijk naar niets. Heb er dan maar een beetje peper en zout opgedaan en dan was het wel te eten. Wat het hoofdgerecht zelf betreft, het was lekker, de portie was royaal, de kroketjes ook lekker, het enige puntje van kritiek misschien was dat het eten niet warm genoeg was. Na enkele hapjes had ik echt al het idee dat delen al helemaal afgekoeld waren. (Misschien ook te wijten aan het feit dat we net na de middagrush komen eten zijn?) Dat vond ik ergens wel spijtig, want je verwacht toch dat de kwaliteit de hele dag door dezelfde standaard heeft. Algemeen genomen was het wel best gezellig en de prijs kwaliteit ook zeker in orde, alleen iets warmer had perfect geweest! JR