Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel....
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Alle restaurants van Belgie: Top 10, promoties en beoordelingen. Reserveer je restaurant in Antwerpen, Gent, Leuven ....
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Lekker vlees. Enkel de salade 1 stukje gegrild vond ik minder. Een vers fris slaatje heeft mijn voorkeur.
Heel vriendelijk en aangenaam personeel waarvan je ziet dat ze hun best doen elke keer.
Super lekker en heel goede bediening!
Super lekker gegeten, was allemaal tip top in orde, gaan sowieso terug komen
Eten zeer lekker snelle service en personeel zeer vriendelijk
Heel vriendelijke bediening en super lekker eten!
Snelle service, goede opvolging, lekker eten, vriendelijk ondanks de grote drukte, mijn collega kon er zelfs Frans praten met een paar vrouwelijke garçons. Het was wel prijzig, bvb 4,5 euro voor een halve tas koffie, dat heb ik nooit ergens betaald, maar het was zeker in orde, kortom een aanrader. Mvg Jos Zegers
Top kwaliteit eten Zeer vriendelijk personeel Gezellig interieur Voldoende ruimte tussen de tafels