We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Toon telefoonnummer Email

Tessa

Goede ervaringen bij Asahi

Spijtig dat het overgenomen is...Nog niet geweest sinds de nieuwe eigenaars het hebben overgenomen. Het zou in april 2015 terug open gaan. Voordien vond ik de service zeer ok. Vriendelijke dame en goede service. Lekker eten en goed verzorgd. Wij zijn regelmatig terug gegaan.

Micheline

Expèrience concluante!

C' était la première fois que j'allais dans un restaurant japonais. C'ètait excellent, le service parfait, la nourriture trés fraiche. J' y retournerai!

Nancy

Habituellement je viens pour le buffet du premier dimanche du mois. Cette fois ci, je suis venue feter un evenement particulier avec une amie, et nous avons adorés. A refaire absolument dans les prochains mois.

Guy

etentje met de kinderen

grote meevaller voor iedereen.

Gert

Goed maar ...

Alles was goed verlopen. Voor grote eters, best iets extra bestellen.

Laura

heel erg lekker eten in een gezellig kader!

Heel erg lekker en verfijnd eten dat voor je neus wordt bereid. De bediening is erg verzorgd en op onze avond ontbrak er niets om het gezellig te maken! Er waren ook geen lange wachttijden hoewel het restaurant bijna helemaal vol zat. Sushi en teppanyaki waren zeer in orde!

Patrick

Resto Days 21 maart 2012

Net iets te duur

Aanrader

Ik ben voor de eerste maal japans gaan eten. Dit is erg goed meegevallen. Eten was zeer lekker en de bediening was zeer vriendelijk. Ik ga nog terug naar dit restaurant.

Ingrid

Asahi neemt vr 1ste keer deel aan Resto Days

Lekker gegeten. Verse ingrediënten. "Live" cooking. Geeft een goed idee van wat je kan eten bij een Japans restaurant. We komen zeker terug. Een aanrader!

Van den Steene

Lekkere teppanyaki