We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
zaterdagmiddag, zondag, maandagavond, dinsdagavond
Toon telefoonnummer Email

natacha

excellente carte, menus vraiment délicieux....

excellente carte, menus vraiment délicieux. Service et cadre accueillants, proche de chez moi.

Christelle

Wahou!

Je me suis rendue dans ce restaurant lors d'un repas d'équipe (16 personnes). Nous avons été très bien reçus. Installés en terrasse, nous n'avons pas été incommodés par le bruit de la circulation. Le personnel était professionnel, disponible et sympathique. Les mises-en-bouche, plats et mignardises étaient bien présentés, colorés, originaux et savoureux. Nous avions un menu en 3 services et les quantités présentées étaient parfaites. La vaisselle comme le décor sont très beaux. Mes collègues étaient aussi enchantés que moi, je n'ai pas entendu un seul commentaire négatif. Je le recommande vivement!

M
M beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Mooie ontdekking

Topadresje met veel potentieel voor wie houdt van een verfijnde keuken. Gastronomie aan een betaalbare prijs! Beperkte kaart wat een goed teken is, ze werken er enkel met verse producten en dat proef je. Aan te raden is het menu Cinq, verkrijgbaar in 3 tot 5 gangen, geen overladen volle borden maar laat dat nu net zijn waar wij naar op zoek gaan : verfijnde gerechten met een breed smakenpalet mét oog voor presentatie en tot in de puntjes verzorgd. Pluspunt is dat bierliefhebbers aangepaste bieren bij het menu kunnen kiezen ipv wijn. Het kreeftmenu schijnt ook heerlijk te zijn. Wij hebben dus lekker gegeten en waren aangenaam verrast om zowel vooraf als achteraf verschillende hapjes te krijgen. Nog geen 4 maand open en reeds dit niveau neerzetten : chapeau! Doe zo voort! Wij komen zeker terug!

jean-francois

pas grand chose dans mon assiette

Je suis allé manger au restaurant le Cinq, je ne suis pas un gros mangeur, c'était très bon , mais un bémole la quantité de nourriture dans l'assiette était bien maigre, il ne faut pas être affamé. l'attente est très longue en 2 plats, on est entré à 20h00 et on a finit à 23h00 avec le café.

Mieke
Mieke beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Perfecte ervaring

Eten = super! verfijnd, prachtige combinaties, super smaken, streling voor het oog en de tong Kader = mooi interieur, interieur is modern en straalt rust uit, alles klopt (tafel, stoelen, borden, glazen, bestek... prachtig geheel) Bediening: zeer vriendelijk, correct, beleefd, perfect NL en FR Kortom: AANRADER!