carine

Super!!!

Prijs-kwaliteit een klasse restaurant.

Eddy

terugkeer reeds gepland

smaakvolle gerechten - mooie presentatie - vlotte ongedwongen bediening

Veerle

Een aanrader

Zeer lekker gegeten! Zeer vriendelijke en tof personeel! Vlotte bediening! Een echte aanrader

Rik

Een aanrader

Eerste bezoek...waarschijnlijk niet het laatste ! Pure smaken in de keuken én zuivere smaken in de bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening, sommelière kent haar produkten.

Francis

Excellent !

Excellente découverte ! Accueil chaleureux, cadre moderne, cuisine extraordinaire. Nous avions opté pour un lunch "all in" et n'avons pas été déçus. Le chef travaille seul en cuisine ouverte. Quel spectacle ! Le service est impeccable et la cuisne inventive, merveilleusement présentée et, bien sûr, un vrai délice. Nous reviendrons.

Martine

perfect

van de hapjes tot het dessert prima in orde. Wil zeker nog eens terug gaan. Hoed af voor zo'n jonge mensen om alles perfect onder controle te hebben.

Christine

verrassende smaken

het was ons eerste bezoek aan dit restaurant, wij hadden wel al veel goede commentaren gehoord. de keuken is inderdaad zeer inventief en met heel veel zorg samengeplaatste smaken. Niettegenstaande wij dit menu zelf nooit zouden hebben gekozen heeft het ons heel erg bevallen.

Dirk

Zeer tevreden