Rue Pré Ligné 3 6940 BARVAUX-SUR-OURTHE
Franse
Maandag, Dinsdag
Toon telefoonnummer

Wim
Wim beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

gezellig familie restaurant snelle bediening...

mooie ligging in het bos met ruime parking , ideaal om een snelle lekkere hap te nemen Een aanrader om kinderen en kleine huisdieren eens langs te gaan Grote terras en speeltuin voor de kleinsten Gewoon lekker voor een eerlijke prijs !!

Dirk

gezellig etentje

Met de jaarwisseling op vakantie geweest naar Barveaux. Per toeval Les Hazalles ontdekt. Het is er Vlaams gezellig met een aangename uitbaatster. Je kan er zowel in het Nederlands als in het Frans terecht. Binnen het halfuur kwam onze maaltijd op tafel, opgediend door een vriendelijke dienster. Maaltijd was in orde, niets aan op te merken. Je mag ook gerust nog een tijd blijven "plakken", je word niet buitengekeken zoals in sommige zaken waar meerdere shifts dienen gedraaid te worden en er weinig ruimte is voor gezelligheid. Dit is een zaak waar Vlamingen elkaar ontmoeten op vakantie of weekend. Prijs is ook zeer redelijk. Zaak is kind- en diervriendelijk. Dit lijkt me de ideale zaak om met vrienden of familie iets te gaan eten. We gaan daar zeker terug.

Stefi

Dit was niet goed!

Op 3 augustus gingen we er met 2koppels eten. Op het eerste zicht heb je het gevoel dat je in een voetbalkantine binnenkomt. De bediening gebeurde in het Vlaams en zeer boertig. Er werd 1 kaart op tafel gesmeten (voor 4personen). Toen we voor de rest ook een kaart vroegen kregen we er nog ... 2... (1 2 = 4?) Soit, ik had niet echt hoge verwachtingen dus zolang het eten goed is, stoort mij dat allemaal niet zo. Qua kaart had je veel keuze. Ik en een vriend namen beide het vispannetje. Mijn vriend nam de steak archiduc (Saignon) en het andere meisje nam de tongrolletjes. We hebben zeker 45 à 60 minuten moeten wachten toen ze het eten brachten. Samenvatting van het eten: de tongrolletjes waren ok, de steak was niet lekker en verre van saignon en die archiducsaus had een rare witte kleur die helemaal niet smaakte naar archiduc... :-/ Vervolgens de vispannetjes: het smaakte best lekker maar de vis die erin zat was uitgedroogd, de zeevruchten (zoals kleine scampi's) die erin zaten waren precies caoutchouc want je kon er blijven op knabbelen. Maar al bij al, ik had er toch mee gegeten (dacht ik). We vroegen ook rode en witte wijn. Die witte wijn was niet te drinken en stuurden we terug (maar hij bleef wel op de rekening staan!). De rekening kwam en bleek toch gevoelig hoger dan we verwacht hadden. We rekenden af en reden naar huis. En na een dik uurtje ongeveer kregen ik en die vriend die ook het vispannetje buikpijn! Ik ben de hele nacht ziek geweest! Hier gaan wij NOOIT meer eten!