Dinsdag, Woensdagmiddag, Donderdagmiddag
Toon telefoonnummer Email

Jacques
Beoordeeld op: 29/04/2018

A éviter

Ce 28/04/2018 midi j'ai goûté un hamburger que l'on m'avait dit bon. Erreur sur toute la ligne car mon hamburger ainsi que celui de ma fille sont arrivés non cuits et froids (magnifique pour une viande hachée). Nous l'avons renvoyé en cuisine et horreur ceux-ci sont ont été passés au micro ondes alors qu'il y avait et des frites et de la salade sur les assiettes (quelle merveille que de passer de la salade au micro ondes) En outre il était insipide Ce "restaurant" est un piège à touristes avec un "chef qui n'en a que le nom. Désirant se faire pardonner ils ont proposé un pousse café qui fut pour moi un alcool de poire malheureusement j'ai reçu une sorte de liqueur fort sucrée. J'ai renvoyé également et alors que je demandais le pourquoi, la serveuse m'a dit: il ne se rappelle pas ce qu'il a servi soit 2 minutes avant ???????? Un conseil A EVITER à jamais

Ine
Beoordeeld op: 26/12/2017
Ine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen

Wij hebben hier 1e kerst met vier personen gegeten. Wij herkennen ons totaal niet in andere reviews. De bediening was perfect. Zeer nette ontvangst, ook bij het verlaten van het restaurant kregen we allemaal persoonlijk een hand. Het eten was zeer goed en ook de toiletten mankeerde niets aan. Het is niet dat we niets gewend zijn, we komen regelmatig in dergelijke restaurants. M.v.g Hans Boomsluiter

Dagmar
Beoordeeld op: 02/09/2017
Dagmar beveelt dit restaurant aan voor: Kinderen

Teleurstellend in eten en service. Disappointing

Eten is onder de maat, de bediening nog meer. Afrader.

Christelle
Christelle beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Très bon restaurant

Un restaurant très sympa. Personnel à notre service de manière très simple et agréable. Très bons mets. Viande et charcuterie délicieuses. Très bonne raclette à partager entre amis. Très bel espace pour les enfants à l'étage. Très grand. Possibilité de faire de jolies tablées.

Dirk

We zijn met 4 personen hier gaan eten. Het...

We zijn met 4 personen hier gaan eten. Het uitzicht van het restaurant is goed , het is mooi geintegreerd in een oude kasteel-boerderij . Daarna ging onze ervaring echer bergaf, misschien kwamen we op een slechte dag ? Het eten en ook de service viel tegen. Ik heb maar 1 personeelslid gezien de hele tijd dat we er waren. Er was niemand om ons te onvangen. Eens aan tafel stopte de ober het bestek in mijn handen inplaats van het op tafel uit te leggen, hij vroeg niet of we een aperetief wenste maar WELK aperitief we gingen nemen, de indruk gevende dat dit een verplichting was. Als voorgerecht nam ik een garnaalkroket , die was lekker maar een kroketje frituren en er wat groen naastleggen is niet moeilijk. Als hoofdgerecht nam ik het "hammetje". Ik kreeg een enorme ham op mijn bord , nog steeds op het bot. Dit kon volgens mij nooit op de korte tijd dat we er zaten klaargemaakt zijn. Het was dan ook droog , taai en vezelig. Mijn handen deden pijn van het snijden na het eten. Tijdens ons desert ging het licht al uit in de kuiken en verdween de ober naar de lege bar, we zijn daar dan maar gaan afreken. Meer dan een snelle hap, zoals een bord spagetie of een kaaskroketje zou ik er na deze ervaring niet meer gaan eten.