La Ferme Houard

Rue Hodister 1 6941 BOMAL-SUR-OURTHE
Dinsdag, Woensdagmiddag, Donderdagmiddag
Toon telefoonnummer Email

Ine
Ine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen

Wij hebben hier 1e kerst met vier personen gegeten. Wij herkennen ons totaal niet in andere reviews. De bediening was perfect. Zeer nette ontvangst, ook bij het verlaten van het restaurant kregen we allemaal persoonlijk een hand. Het eten was zeer goed en ook de toiletten mankeerde niets aan. Het is niet dat we niets gewend zijn, we komen regelmatig in dergelijke restaurants. M.v.g Hans Boomsluiter

Dagmar
Dagmar beveelt dit restaurant aan voor: Kinderen

Teleurstellend in eten en service. Disappointing

Eten is onder de maat, de bediening nog meer. Afrader.

Christelle
Christelle beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Très bon restaurant

Un restaurant très sympa. Personnel à notre service de manière très simple et agréable. Très bons mets. Viande et charcuterie délicieuses. Très bonne raclette à partager entre amis. Très bel espace pour les enfants à l'étage. Très grand. Possibilité de faire de jolies tablées.

Dirk

We zijn met 4 personen hier gaan eten. Het...

We zijn met 4 personen hier gaan eten. Het uitzicht van het restaurant is goed , het is mooi geintegreerd in een oude kasteel-boerderij . Daarna ging onze ervaring echer bergaf, misschien kwamen we op een slechte dag ? Het eten en ook de service viel tegen. Ik heb maar 1 personeelslid gezien de hele tijd dat we er waren. Er was niemand om ons te onvangen. Eens aan tafel stopte de ober het bestek in mijn handen inplaats van het op tafel uit te leggen, hij vroeg niet of we een aperetief wenste maar WELK aperitief we gingen nemen, de indruk gevende dat dit een verplichting was. Als voorgerecht nam ik een garnaalkroket , die was lekker maar een kroketje frituren en er wat groen naastleggen is niet moeilijk. Als hoofdgerecht nam ik het "hammetje". Ik kreeg een enorme ham op mijn bord , nog steeds op het bot. Dit kon volgens mij nooit op de korte tijd dat we er zaten klaargemaakt zijn. Het was dan ook droog , taai en vezelig. Mijn handen deden pijn van het snijden na het eten. Tijdens ons desert ging het licht al uit in de kuiken en verdween de ober naar de lege bar, we zijn daar dan maar gaan afreken. Meer dan een snelle hap, zoals een bord spagetie of een kaaskroketje zou ik er na deze ervaring niet meer gaan eten.